miercuri, 10 martie 2010

I'm baaaaaaaaaaaaack!!

Dupa o lunga dar justificata partial absenta (pe care o voi explica in postul urmator) m-am intors cu forte proaspete.

Am avut placerea sa primesc acest blog award de la koko al carei blog il urmaresc de ceva vreme..Machiajele ei sunt absolut suuuperbe si ma simt onorata ca ea a considerat tentativa mea de blog demna de mentionat.



Regulile pentru a il da mai departe sunt urmatoarele...

Reguli :

1. Multumeste-i persoanei care ti-a acordat premiul si posteaza link-ul blogului ei.
2. Ofera premiul unor bloggeri pe care i-ai descoperit de curand si care crezi ca-l merita.
3. Contacteaza bloggerii respectivi si anunta-i ca au castigat.
4. Specifica 7 date despre tine.

De la mine premiul pleaca mai departe la :

1.ALINA care e o super fata si care sper sa posteze mai des pentru ca imi place mult de tot stilul ei.
2.Joice care abia a dat startul site-ului/blog de beauty dar care e veterana in obsesiile cosmetice
3.Adela pe care o urmaresc cu interes si o redescopar cu fiecare postare noua
4.Jossette care e o sursa continua de inspiratie pt mine
5.Roxie care face niste minunatii de machiaje

Numele fetelor sunt clckaibile si va duc direct la blog-urile lor faine

Si ar mai fi multe multe multe fete super, dar daca ma apuc sa le mentionez pe toate ne prinde dimineata. Daca vreti sa vedeti pe cine mai urmaresc dati un ochi in blogroll-ul meu ever growing.

Asa. 7 lucruri despre mine

1.Sunt dependenta de Internet, Youtube si beauty blogs:))
2.M-am mutat de 2 ori in ultimul an si jumatate si planuiesc a treia mutare luna viitoare
3.Imi place sa gatesc
4.Sunt un pic de cleaning si organising freak in general dar alteori pic in extrema si nu fac NIMIC
5.Imi place primavara de innebunesc
6.Mi-ar placea sa fiu mai indemanatica la chestii crafty
7.Am mult prea multe produse de machiaj dar tot nu ma pot opri din vrut chestii:))

So that's it..Ne auzim imediat cu postul explicativ al absentei mele...

6 comentarii:

  1. Hey! u'r welcomed :p

    ar trebui sa pui si link-urile fetelor ca sa fie mai simplu pt cele kre te urmaresc sa ajunga la ele :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, multumesccccccc mult dragutza *bear hugs*

    RăspundețiȘtergere
  3. Koko..pai sunt hyperlinkuri. Adica la mine merge daca dai click pe nume direct pe blogurile lor. Nu functioneaza si la voi??Nu am mai facut hyperlinkuri de cand era bunica fata ce e drept si se poate sa fi festelit eu ceva!!

    Lucia, Adela u are very very very welcomed!!Cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumeeeeeeeeescccccccccc din sufleeeeeettttt >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Welcome Back Deena! Ne-ai lipsit!
    Cat despre mutat saptamana viitoare,multa bafta la strans si toate cele!

    RăspundețiȘtergere