joi, 22 aprilie 2010

Din ciclul floricele pe campii!!

Yup..inca o floricica floricea, pt ca vremea numai primavara nu imi inspira!!

Linerul de la Stilla cred ca o sa plece bye bye, nu mai poate fi salvat, dupa cum vedeti!!O sa incep "vanatoarea" de eyeliner!!AAAA.....Pe pleoapa erau degradeuir de movuliu -lila, in nici un caz de roz cum pare in poze, dar deh..Deja imi cunoasteti aparatul cu care nu sunt prietena prea buna!!

Aaaa..si linia aia de bronzer si blush nu exista in realitate.Zici ca am o dunga pe fata aici, dar jur ca nu e asa!!Whateva!!Iar de cosulete deja stiti, nu va mai spun!






3 comentarii:

  1. arati miununat!!!:)imi place tare cum ti-a iesit!te pup dulce..si o zi cat mai frumoasa iti doresc..

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie chiar imi place blush-ul :) si nu pare o linie ;)). Imi place seria ta cu floricele :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. you goooot tagged! la mini pe blog :)

    RăspundețiȘtergere