vineri, 30 aprilie 2010

Iertare iertare iertaaaareee!!

Acesta va fi un post patetic in care eu ma rog de voi!!Si anume va rog sa ma iertati, voi fetele dragute care mi-ati dat lepse peste lepse si premii peste premii.Le-am pierdut sirul, m-am incurcat in ele, nu mai stiu care cine cand cum de ce!!i am stat si m-am gandit eu bine ca decat sa incerc sa recuperez si sa ma iau cu mainile de cap, mai bine ma rog de iertare ca o ingrata ce sunt si o iau da capo!!Fresh start cum ar veni!!Fresh start care presupune ca daca trec mai mult de 3 zile fara sa postez sa imi dati un sut in partea dorsala ca sa ma mobilizez!!

Asadar, va multumesc tuturor pentru toate cele, dar momentan nu ma simt in stare sa imi pun ordine in ele. Sunt intr-o perioada foarte haotica si credeti-ma ca am nevoie sa imi "asez" multe chestii in minte!Nu as vrea sa transform bloguiala dintr-o chestie fun si relaxanta intr-un "hai s-o fac si pe asta"!Soooo...urmeaza niste postari cu machiajul de ieri si de azi, nimic special de altfel, dar nu mai pot sa aman treburile astea!!

De asemenea va roooog din sufletelul meu de copil tembel sa imi spuneti ce ati vrea sa vedeti pe aici!!In afara de "poze la machiaje". Ok, am idee ce sa pun si cum, dar am impresia ca toata "inspiratia" imi vine de pe bloguri din afara si de la noi si chiar nu vreau sa fiu copycat. Pe de alta parte, vreau sa va fac pe plac!!Asa ca ma astept ca in urmatoarele zile aici sa ploua cu sugestii, reclamatii si cereri!!E clar??E clar!!

Va pup si va iubesc pe toate!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu