Machiaje machiajeeeee

De ieri si de azi asa cum spuneam!!Nu va mai spun nimic de culori spalacite!You know the drill!!Intr-o buna zi o sa fiu capabila sa imi setez aparatul sa scoata culorile la fel de minunate cum sunt!Cel de azi cel putin e muuult mai puternic (lime green si turcoaz), dar fie..Trebuie sa va multumiti cu atat!Aaa..si stiu ca am facut coditele inegale azi. N-o sa va mint spunand ca asa am vrut:)), dar o sa recunosc ca m-a mancat si anume in parti sa vad cum mi-ar sta cu linerul GROS.Imi sta...ciudat..In fine

Here it goes













Si de azi...












Si iata cateva si la lumina artificiala.Deja turcoazul ala s-a transformat in cu totul altceva!





PAM PAAAAM!!

See u soon!!Pinky promise!!

Share:

4 comentarii

  1. AL 2lea makeup e divin :X. Mi-ai facut pofta de un machiaj super colorat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place!!Pune-te pe treaba daca tot ti-am stranit cheful!!Sincer eu as umbla numaaai cu machiaje suuper colorate, dar uneori trebuie sa o las si "mai moale"

    RăspundețiȘtergere
  3. @Deena al doilea make up imi place si mie! E superb!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de apreciere Andreea!!:*

    RăspundețiȘtergere