Yves Rocher -Lait veloute

Am lipsit, o sa mai lipsesc, am multe de facut, dar revin cu un review.
Am primit cadou de ziua mea de la doua bune prietene niste produse din gama "organica/bio" Les Plaisirs Nature de la Yves Rocher. Vreau sa va povestesc despre laptele hidratant/lotiune de corp whatever u call that!!



Poza e luata de pe net, ca sa stiti exact cu ce aveti de a face...

Eu am varianta cu ulei de masline si sunt EXTAZIATA!!Deja am o luna de cand folosesc zilnic lotiunea si sincer nu am avut pielea mai catifelata ever in my life!Am testa lotiuni de corp gramada, unturi, creme gramada, dar asta e pe sufletelul meu. Cand o intinzi pe piele efectiv iti da senzatia de hidratare. Stiu ca suna ciudat dar e ca si cum as face un dus care se duce "in piele". Nu ma prcep eu ce si cum, dar efectele lotiunii raman acolo mult si bine, ceea ce la pielea mea uscata de pe corp e o mare realizare. Senzatia e superba!
Mirosul in cazul lotiunii pe care o am eu nu e f puternic, e chiar discret si nu ramane mult pe piele.Poate celelalte sortimente se comporta altfel, nu stiu sa va spun. Oricum e pe drum intr-o comanda inca o lotiune din asta, dar cu vanilie bio (pt ca in caz ca n-am mai spus sunt OBSEDATA de mirosul de vanilie-il iubeeeeeesc).
Gasiti produsul asta intr-o varietate de "arome", puteti sa il comandati din cataloagele lor sau sa il cumparati direct din magazin. Pretul este undeva in jur de 29 de lei, ceea ce nu mi se pare mult, mai ales ca gramajul e de 400 de ml si rezultatele bune (cel putin in cazul meu). De asemenea exista geluri de dus in aceasta gama, scruburi, cateva unturi de corp..Eu am mai testa gelurile de dus, care sunt ok, imi plac, dar nu exceleaza in vreun fel (nu pt m,ine, in orice caz).

Acum va spun cinstit ca o fi lotiunea facuta cu ingrediente din culturi organice, dar nu e chiar asa "inofensiva".Adica o sa mai gasiti si cate un paraben doi...
Nu spun ca o sa functioneze neaparat si pt voi, dar eu una ma declar hoked on it, o trec pe lista de produse de "baza"..

Share:

2 comentarii

  1. eu i-am luat mamei crema de maini din gama asta si la fel, mi se pare senzationala. si e si cantitate mare.
    si eu sunt obsedata de vanilie,deci voi avea in vizor lotiunea de corp :D

    RăspundețiȘtergere
  2. eu pot sa zic ca e perfect. se pune, asa-i? pup..

    RăspundețiȘtergere