sâmbătă, 31 iulie 2010

Sunset Eyes-nuantele din 120 pt Iguanitza:)

So, IGUANITZA a vrut sa incerce si ea Sunset eyes al meu si nu a nimerit nuantele din 120.Pentru ca era suparata tare am promis ca o sa pozez trusa mea 120. Nu e tutorial ce scriu (o sa urmeze si tutoriale, promit, dar trebuie sa gasesc metoda pt ca mi-e taaareee lene), doar un mic ajutor.

Asadar in coltul interior am avut galben 1+2, pe centrul pleaopei nuanta de portocaliu numerotata cu 3, iar in coltul exterior si in pliu am avut rozul inchis numerotat cu 4.Ca highlight am folosit un bejuliu dintr-o alta paleta..



Sper sa iti fie de folos:*:*

3 comentarii:

  1. Awwwwwww that`s so sweet :) Un post just for me :)) hihi
    acum vad ca ai altfel puse culorile,dar sunt aceleasi ca si in paleta mea. Poate maine o sa experimentez acum ca stiu nuantele exacte:) Azi mi`am colorat ochii asa frumos , I`m so proud :)
    Scriu imediat despre today`s makeup.
    te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar am promis nu??Plus ca erai asa suparata ca nu ti-a iesit ca nu te puteam lasa asa:)Astept sa vad ce colorici esti

    RăspundețiȘtergere
  3. done :) nu mai trebuie sa astepti decat sa te uiti pe blog :)

    RăspundețiȘtergere