Astept..

Da, am chiulit iar ca un elev obraznic. Nu v-am parasit, zilnic trec pe aici, citesc postarile tuturor fetelor din blogroll, dar efectiv nu am avut chemarea sa mai postez eu. Trec printr-o perioada de asteptare, de schimbare..Mai e asa putin!!
Sunt constienta ca in curand nu o sa mai am tot timpul la dispozitia mea ca sa fac ce vreau, sa va scriu cand vreau, sa ma machiez sa sa sa....Dar acum parca nu m-a tras ata. Ce-i drept simt mustrari de constiinta si o sa incerc sa fiu cuminte si macar in aceste putine saptamani cate mi-au mai ramas "libere" sa mai postez!

Nu o sa renunt la blog nici dupa ce vine Buburuza, dar dupa cum banuiti si voi nu o sa mai am vreme sa fie asta preocuparea mea centrala. Sper sa ma intelegeti si sa imi acceptati tacerile prelungite!De asemenea sper sa nu va supere ca o sa mai cititi si multa vorbarie nu neaparat makeup related, multe "povesti de adormit copiii". Oricat as incerca nu pot pastra neschimbat blogul asta, pentru ca el e o reflectare a mea, iar eu nu voi mai fi la fel!

Va pup si promit sa revin poate chiar azi...

Share:

4 comentarii

  1. Noi vom fi pe aici si vom astepta cuminti sa postezi din cand in cand. Important e sa ai grija de tine si de cea mica. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. I know I know, dar tot ma simt un pic nesi ca va neglijez de pe acum!

    Ehhhh o sa impartasesc cu voi lungul proces de "renovare" al propriei persoane!Asta cu siguranta o sa furnizeze ceva postari interesante:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dat fiind faptul ca si eu imi doresc copii si planific conceperea unuia peste vreun an, chiar sunt curioasa sa aflu povestile tale!
    Multa sanatate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. ai putea sa faci un mommieblog :d puuup!:*

    RăspundețiȘtergere