Weekendul asta

-M-am topit de cald si nici macar nu am fost in Bucuresti
-Mi-am facut training pentru printesa cu o pustoaica simpatica de 2 ani si cu fratiorul ei de 4 luni
-Am mancat excesiv de multe fructe si excesiv de multa inghetata
-Am spalat aproximativ 11 masini de haine intr-o zi.Nu intrebati ce si cum, dupa renovari se face mult praf..
-Am facut planuri de shopping cu mama
-Am mangaiat hainute pufoase de bebelusa.Iubeeesc hainele de bebelusi
-Am incercat sa fac un wishlist cu diverse dar cand am vazut ce proportii ia am renuntat!
-Am facut bagaje pe care am ajuns sa le detest sincer dupa atatea mutari si plimbari pe drumuri ca tiganul cu cortul
-Am bazait ca o sa stau o vreme destul de indelungata departe de hub si l-am pupat de l-am albit sa ii ajunga
-Am petrecut jumatate de noapte in baie de rau ce mi-a fost (excesul de inghatata si cel de fructe nu trebuie combinat)
Ceva interesant la voi weekendul asta??

Share:

4 comentarii

  1. where's the hub going?:(

    eh..at least u'r going shopping :P plus ca faza cu spalatu, e nesting syndrome...cand tre' sa faci meru curat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E cineva care nu moare de cald zilele astea :))?

    Te-am adaugat la blogroll :).

    RăspundețiȘtergere
  3. In deplasare cu munci..Ata ete!Cineva trebuie sa si munceasca!:))Ca doar de aia are Buburuza mea body cu "Tata munceste, mama cheltuieste!"=))
    Da stiu!La mine e nesting syndrome obsesiv compulsiv, dar nah.What to do??:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ara, nup, cred ca toti ne topim, dar eu ma vait si mai tare ca am "bagaj in plus" si kilograme suplimentare..:))
    Merci mult, I'll do the same!

    RăspundețiȘtergere