In search of..

Timpul meu a devenit extra mega limitat de actiuni "mamesti":P.Nu imi pare rau desi sunt obosita, desi fac cate trei mini depresii pe zi, desi ma simt ca muma padurii. At the end of the day nu mai conteaza cand imi vad prichindica cu ochi de culoare inca nedefinita.
Daaar mi-am propus sa incerc sa imi revin si eu. Deja a trecut o luna (OMG DEJAAAAA??) si eu chiar nu am avut timp de mine deloc. A reusi sa ma spal pe cap si sa fac dus e deja o performanta. Chiar si minimul:crema de fata and bla e uitat in unele zile cand nevoile bebelei se urgenteaza. Crema de corp as well...Si am nevoie sa reincep sa ma simt si eu macar partial umana. Pana o sa revin la machiaj o sa dureze, sunt constienta.
Fara sa lungesc pololighia, astept de la voi sa imi lasati comentarii cu sfaturi:Nu am folosit crema de ochi pana acum ca n-am avut nevoie..Acum nu doar ca am nevoie dar am nevoie disperata. Una care sa fie eficienta impotriva cearcanelor, eventual a primelor riduri ca de nesomn parca fac si d-alea, sa hidrateze si mai ales sa nu dea gaura in buget ca nah:pampers, laptic, servetele umede, hainute ca crestem iuuuteeee.
Si de asemenea recomandari pt un anticearcan care sa se incadreze la eficient la cost scazut. Nici din ala nu am avut nevoie dar acum am.
Am propria mea lista de "could try should try" dar astept sa vad ce imi spuneti si voi.

Va pupam..eu si pitica:*:*

Share:

7 comentarii

  1. cred ca e superb sa fi mamica:X..si nu-i nimic ca numai ajungi sa ai grija si de tine, ai sa-ti reintrii u in forte:) si o sa fiti amandoua frumoase:)

    Iti recomand crema iluminatoare pentru ochi Solutions Plus de la Avon, e in jur de 18 lei, eu o folosesc de ceva timp si este buna, lasa o senzatie de lifting, de piele ferma in jurul ochilor:)
    acum vezi u cum te ghidezi...alta crema nu am incercat de ochi ca sa pot sa fac o comparatie mai buna referitor la calitatea acestei creme:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mamicuta Deenaaaaa eu n-am apucat sa te felicit pentru minunea ta :*:*:* >:D< Noi am fost sub bisturiu in acelasi timp, in aceeasi zi m-am operat si eu de chistul ala :))
    Crema de ochi eu folosesc una facuta de Seventeen. A fost vreo 15 lei. Stii ca eu nu ma pricep deloc la creme, da' imi place :))
    Anticearcan de buget ... nu prea stiu :( Daaaaaar mi-am luat din Hondos L'oreal Touche Magique. 30-40 lei e, omgggg stii ce diferenta mare faceeeee???? Zici ca sunt alt om :D
    Te pup, si pe tine si pe Katia :*

    RăspundețiȘtergere
  3. uhhh...micuta:x cred ca e minunat dupa o zi obositoare sa o vezi pe micuta cum doarme si cat de linista este:d

    Este iti recomand ca anticearcan Hide de blemish de la Rimmel.Este foarte foarte bun si costa doar 15 lei:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bondarica da e un sentiment cum nu puteam sa imi imaginez.Ea deja e frumoasa, eu in schimb zici ca am trecut prin razboi:))
    Multumesc pt recomandare:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Joice, bine ca am scapat amandoua cu bine.Am vazut ca dupa operatie tu te-ai ales cu o oja OPI. Eu m-am ales cu urmatorii ani de nopti nedormite:))
    O sa cercetez si seventeenul desi parca astia imi inspira incredere la spoieli, dar la produse de ingrijire...mnuuush.

    RăspundețiȘtergere
  6. Deedee, e minunat sa o vad dar nu prea doarme si numai linistita nu e:PDar nah, ce sa ii pretind ca din burta era hiperactiva si doar nu are cu cine semana linistita:P
    Am notat si antiocercanul recomandat de tine.Acum s avad cand prind jumatate de ora de research ca nu am mai iesit din casa de secole..

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca te inteleg cu lipsa timpului, desi nu am inca un bebe.
    Ca recomandari eu m-am gandit la urmatoarele produse care mie mi-au placut/inca imi plac:
    1. Crema de ochi este necesara pentru a asigura o hidratare optima pentru acea zona extrem de sensibila. Sapunurile agresive+riduri de expresie existente+ten uscat in general+frig iarna/soare vara+poluare/praf...toti sunt factori care vor grabi aparitia sau accentuarea ridurilor.
    Crema de ochi pe care o folosesc eu acum este una de la Avene (soin apaisant contour deus yeaux), este hidratanta dar nu este conceputa pentru a reduce ridurile. Pentru asa ceva, mai au una, dar am inteles ca este recomandata +40 ani.
    2. Ca si "ascunzis" de cearcane, eu am ceva experienta. Cel mai mult mi-a placut ceva de la MAC (am scris pe blogul meu) dar ca si alternativa mai ieftina si accesibila pe piata noastra...ar putea fi de la L'oreal Touche Magique chiar daca nu au decat vreo 3 nuante parca. (am vazut ca a mai scris cineva de el) Si peste concelearul asta poti aplica fond de ten sau pudra, ori ambele pentru un rezultat ideal. Mai poti adauga 2 l de apa pe zi + mai mult somn. :D
    Eu una, pentru un machiaj la limita "existentei" folosesc doar anticearcan (pe care il intind foarte bine )si creion negru de ochi.

    RăspundețiȘtergere