Inapoi x 2

Da, iata ca m-am intors. Nu mai am burtica dar am schimb o printesica mica si frumoasa cu o piele finaaaa si un miros mai frumos decat poate sa dea vreuna din lotiunile testate de mine vreodata:P. E sufletul lui mami si tati si suntem in culmea fericirii.
Am nascut in 24 septembrie, au urmat aproape doua saptamani de cosmar pt ca am avut probleme mari, dar acum au trecut toate, nu vreau sa mai vorbesc sau sa imi amintesc despre ele. De acum eu si bebelina suntem de la foarte bine in sus. Fireste ca sunt obosita, ca programul e inca hectic si ca am o mie de chestii de facut, dar incetinel o sa ne intram in ritm.
Nu va promit postari constante pentru ca nu cred ca o sa mai apuc, dar o sa dau pe aici cat de des pot sa va mai spun diverse.Despre mine, despre cosmeticale despre multe si marunte.

Va pun o pozica cu coltisorul bebelei. Aici e in ziua cand am adus-o acasa. Pozici prim plan cu ea nu voi pune pe blog din motive obiective, dar va trebui sa ma credeti pe cuvant ca e cel mai expresiv si minunat copil (pentru noi cel putin...). Seamana cu tati mai mult, dar nu-i nimic, nu sunt geloasa. Aaaaa da si are niste plete de rocker si mai multe nu....:X:X

Share:

16 comentarii

  1. Sa-ti traiasca si sa fiti toti sanatosi! pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa va traiasc!! Sunteti niste parinti norocosi! Multa sanatate si fericire! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va traiasca, sa fie sanatoasa si sa fiti voi sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Welcome back! Am aflat de pe un blog (manie.ro parca) cand ai nascut:) Ea de unde stia dinainte huh? Are pile .. :)

    Ma bucur ca te`ai intors cu a little princess, sa iti traiasca si sa fiti cu totii sanatosi si fericiti de acum incolo !

    Intre un schimbat de Pampersi mai dai si tu un ochi pe blog si ne mai scrii :P

    Te pup ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa fiti sanatoase amandoua si sa va bucurati de ea!

    RăspundețiȘtergere
  6. sa-ti traiasca, sa te bucuri de ea...sa-i oferi tot ce e mai bun pe lumea asta...:)felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa iti traiasca ingerasul sanatoasa, frumoasa, iubita si norocoasa! Iar tu sa ai parte numai de bine!!! Multe imbratisari!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaaaai ce ma bucur ♥

    Sa ti traiasca si sa fiti toti fericiti si sanatosi!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. sa va traiasca si sa va bucurati din plin de micuta! te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa-ti traiasca!Multa sanatate va doresc la amandoua!
    Sunt sigura ca e o papusa, chiar si din departare e o dulce. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa va traiasca minunea! Multa sanatate!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa va traiasca micuta floricica si sa aiba parte numai de lucruri frumoase! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  13. multa,multa,multa sanatate si Dumnezeu sa vegheze mereu asupra voastra!;););)pupici dulci..

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa fie sanatoasa si norocoasa ♥ Si sa mosteneasca talentu si pasiunea lu mami.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multa sanatate si sa fiti impliniti cu totii!

    RăspundețiȘtergere
  16. Va multumim tuturor pt urarile de bine.Va pupam si va iubim:*

    RăspundețiȘtergere