In's and Out's no2


Missed these huh?Am 5 minute libere asta seara si in loc sa le folosesc intr-un mod constructiv de genul-epilat, pensat, baie in loc de dus, eu ma apuc sa scriu pe blog. That shows just how much of a net obssesion I have!!
Asa caaa fara alte introduceri:
In's:
-Bubu care imi zambeste frumos si a inceput sa rada cu chiraiala
-Mici capricii satisfacute
-3 in 1 ca de cafea nu mai am timp
-Orele in care reusesc sa trag cate o escapada scurta altundeva decat acasa
-Zilele frumoase de toamna si speranta intr-o iarna calduroasa si o primavara timpurie
-El...

Out's:
-Timpul scurt pentru mine
-Timpul scurt pentru orice in general:))
-Durerile de burtica ale piticutei si nasul infundat din cauza schimbarilor de temperatura de la plimbari
-Burtica mea care refuza sa se retraga desi o pedepsesc cu abdomene si alte cele-am cam multe pretentii dupa numai 2 luni de la nastere, nu?
-Oamenii prefacuti, ipocriti, care una spun si alta fac
-profitorii si "binevoitorii" datatori cu parerea

Dap dap, not much to say but still saying a loooot,I tell u!!

Share:

6 comentarii

  1. nu e prea devreme pt abdomene? eu am nascut prin cezariana si mi-a recomandat dr abia dupa 6 luni

    RăspundețiȘtergere
  2. Ancuta, mie mi-a dat medicul dezlegare dupa controlul de 6 saptamani..Eu am mai lasat inca o saprtamana si ceva. Ideea e ca eu dupa 4 zile deja nu mai simteam nici o jena in zona operatiei...Si nu ma doare deloc deloc. Fireste nu exagerez.Fac acolo serii de 30-40, nu cate 100..Probabil depinde de la medic la medic cum iti recomanda..Naiba stie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi face placere sa stiu ca iti mai rapim si noi cateva minute. Spor la schimbat scutece, alaptat si cantat. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia nu ies eu asa usor din peisaj:P

    RăspundețiȘtergere