Mommy (non)beauty diary....



Yup, yup, sunt inca in zona si va citesc printre picaturi intre un schimbat de Pampers, o plimbare in parc si o tura de sterilizat biberoane si suzete. Timpul mi-a devenit extreeem de limitat..mai ales ca besides bebela mai am si alte treburi diverse de prestat.Imi e dor de postari constante, am o mare lista cu chestii despre care as vrea sa va povestesc, dar 5 minute la PC sunt pure bliss zilele astea. Schimbarile din viata mea sunt mari si probabil mai urmeaza inca multe altele.

Dupa cum vedeti din poza cu mana mea si a Buburuzei nu mi-am mai facut manichiura de jumatate de secol si mainile imi sunt destul de uscate pt ca apuc sa ma dau cu crema cand o dau pe ea la popou:))Si se pare ca asa hidratanta cum e crema de popou de bebe la maini nu actioneaza eficient. Nu am mai pus machiaj pe moaca de ceva vreme. Nici minimul, daramite sa staaaau o ora si sa ma "prostesc".Sad, but I survive!:))

Sambata asta o sa fie botezul.Facem doar la biserica, nu petrecere nu fancy smancy pentru ca nu avem cum sa adunam pe toata lumea si decat sa se supere careva mai bine lipsa...Eu o sa ma imbrac in "nu stiu" pentru ca nu am vreme sa merg sa imi iau ceva si pentru ca desi am ramas doar cu 4 kilograme din cele 16 acumulate in sarcina, anumite parti ale corpului sunt iremediabil mai mari si nu mai merg indesate in tinutele elegante "pre bebe". O sa incerc sa imi fac un machiaj simpatic de 5 minute si promit ca o sa intru in curand sa va intreb de sanatate si sa va spun despre diverse beauty related. Avand in vedere ca bebela devine independenta si jucausa si ca rade la taica-su de parca vede a 8-a minune a lumii sper sa gasesc curand un pic de ragaz..

Love u all...

Share:

15 comentarii

  1. I missed uuuuuuu ! Foarte frumoasa poza ,chiar si cu unghiile nefacute:))
    PS: am scris si despre crema de ochi de la Cosmetic Plant :)

    Te pup si te mai asteptam cu noi postari atunci cand ai timp :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ai o leapsa la mine. ca sa te mai amuzi cand ai putin timp liber.
    http://anncutzasworld.blogspot.com/2010/11/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Iguanitza thank u!Am vazut review-ul, dar n-am mai apucat sa iau crema ca am primit cadou una de la Bioten.O sa scriu si eu dsp ea cand am vreme...si cu siguranta cand o termin o iau pe cea de la Cosmetic Plant.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ancutza multumesc, o sa ma uit cand am vreme si o sa te trec si in blogroll:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. poza este foarte gingasa, sanatate si rabdare :), restul o sa le faci tu incet cu incetul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. welcome back dear :D Sper sa ne arati poze de la botez :D

    puuup:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Unika, multumesc.Se rezolva toate.Important e ca suntem bine toti...
    Koko, daca o sa arat cat de cat uman maybe I will show u somethin':PCrede-ma ca mi-e foooarte dor de blog-uri si de diverse, dar nah, bebe e cea mai importanta acum..

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai, poza asta mi-a inmuiat sufletu-n mine :X

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi e dor de tine! Ai grija de cea mica si bucura-te de tot ceea ce-ti ofera acum :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mamicoooo iti mai dau teme :D
    TAG la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Si de la mine ai un tag. Si...sper din tot sufletul sa ajung intr-un final sa va vad live, stiu ca esti suparata pe mine, dar cred ca ai inteles de ce nu am venit inca. Va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ahhh, how sweet!
    Si eu astept pozele de la botez!:D\
    And welcome back!

    RăspundețiȘtergere
  13. heeeeeeeeei! si io tag ca nah!

    miss u!

    RăspundețiȘtergere
  14. Scrii genial. E o relaxare sa iti citesc posturile :)). Felicitari pt bubu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc din suflet Punky. Chiar ma bucura ca cineva apreciaza si ramble-ul meu:)

    RăspundețiȘtergere