Ruby Pumps loooveee:X

Aceasta e o postare despre mici probleme psihice. Beware!!(Aparatul meu m-a sabotat din nou!Screw it!Refuz sa pun pozici luate de pe net cu minunatia in cauza asa ca iata porcariile MELE de poze.Dar va sfatuiesc calduros sa dati un search sa vedeti ca lumea despre ce e vorba)



Nu pot sa spun ca ma vedeam vreodata platind mai mult de 12 lei pe o oja. Zgarie branza stiu!Dar nu mi s-a parut necesar, nu ma indragosteam ever de o oja atat de tare. Pana cand..Am descoperit blogurile de nail stuff si am gasit oja asta pomenita peste tot si si si. Toti beauty Bloggerii pareau sa rave about it. La prima vedere poate nu e asa mind blowing, dar credeti-ma:ESTE:))

Probabil faptul ca se numeste Ruby Pumps si faptul ca eu din Vrajitorul din Oz fix pe pantofii lui Dorothy facusem o fixatie a determinat nebunia. De cand am vazut-o am stiu:I HAVE TO HAVE IT!!!Si asa cand am vazut-o available la o fata care aduce China Glaze am sarit pe ea fara sa mai stau pe ganduri.

And I was right. E superbaaaa!O ador. M-am holbat non stop la ghearele mele cat am purtat-o si imi dadea o stare de bine si de veselie. O sa o port extrem de des in perioada urmatoare pentru ca imi inspira Craciun, sentiment festiv whatevaa!(I am kind of a Christmas freak...iubesc tot ce tine de Craciun si sunt in stare sa port beteala in cap fara ezitari. U'll here more about my Christmas madness, fiti sigure de asta)

Acopera din doua straturi f bine, se usuca repede si rezista pe unghii. MULT!La mine ojele cam sar imediat ca imi folosesc intens mainile la treburi casnice si nu numai:))(ma refeream la tastat..nu stiu voi la ce v-ati gandit!)In conditiile astea a rezistat eroic 4 zile fara sa aiba topcoat. Ahaaa!De fapt si in a 5-a zi era onorabila dar se "tocise" la varfuri.

Point is:I LOVE IT!!YOU neeeeeed it!!!

Share:

2 comentarii

  1. uell...cine ii fata asta?

    ii oja de la China Glaze care mi-am dorit-o de mult timp...si am crezut ca o s-o am pe baza unei fete care zicea ca se ocupa cu oje CG...

    poate ne dai informatii sa ne punem sinoi in legatura cu furnizoarea ta...!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta nuanta exista si la Seventeen. Ma batea si pe mine gandul sa mi-o cumpar dar nu stiu daca mi-ar veni bine. Mergi prin Cora sau Hondos Center si cerceteaza. :D

    RăspundețiȘtergere