Tag:My makeup story

Desi mai am un tag restant, l-am vazut pe asta pe blogul lui Koko si mi s-a parut simpatic asa ca preiau si eu. Copycat ain't I??:P



1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi?

Sa vedem. Pe la 13 ani am inceput sa "port" balsam de buze tinted si lipgloss rozaliu discret. Pe la 15 am inceput sa ma dau si cu rimel. A urmat imediat faza de fard intr-o singura nuanta pe toata pleoapa:))We all went through that phase right?Spre rusinea mea perioada aia a tinut ceva...Pe la 18 ani am descoperit tutorialele pe youtube si am inceput si eu sa fac machiaje din doua nuante..Full face makeup cred ca am inceput sa port abia pe la sfarsitul anului 1 de facultate.


2. Cum ai devenit pasionata de make-up?

Daca stau sa analizez...I have no freakin clue!M-a apucat subit si m-a apucat rau!Probabil youtube-ul m-a intoxicat in prima faza la modul grav iar apoi am inceput sa descopar blogurile de beauty din afara si microbul m-a prins forever.


3. Care sunt cateva din firmele tale preferate?

I am not a picky gal!Nu pot spune ca "mor de gat" cu vreo firma anume. Am asa o mica mare pasiune pentru Seventeen pentru ca au o gama larga de culori la toate produsele si pentru ca la pretul pe care il au mi se par foarte ok calitativ. Am folosit si folosesc cam orice de la trusele Ruby Rose pe care toata lumea le-a avut in "tinerete", trecand prin Flormar, Elf, Seventeen, Rimmel you name it si ajungand la "micile comori" de la Mac, Stilla and all that jazz.

4. Ce inseamna make-up-ul pentru tine?
E o pasiune, un mod de a ma exprima, un loc de refugiu, un ajutor de nadejde atunci cand ma simt "down", ceva care ma ajuta sa ma simt altfel de fiecare data cand am chef sa evadez.

5. Daca ai putea sa porti doar 4 produse pe fata, care ar fi acestea?
Fond de ten, blush, highlighter si hhhmmm asta ar fi pe gene nu pe fata:P mascara


6. Ce-ti place cel mai mult la make-up?
Ca te ajuta sa arati onorabil chiar si cand ai o zi de .....stiti voi...de cacao:P


7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end?
Dupa cum spuneam eu una nu prea am mari pretentii. Ok, n-o sa mint si sa spun ca daca mi-as permite nu mi-as umple trusa de Mac, Urban Decay, Too Faced...si m-as arunca si mai incolo sincer la un Estee Lauder, Lancome, Ysl, Channel....see where I am going??Daaaar consider ca putem sa gasim produse ok si la firme care nu sunt genul "budget busters". Si eu mereu spun ca pana la urma conteaza si mana care aplica produsul si modul in care stii sa faci ceva sa "mearga"


8. Ce sfat ai da unui incepator?
Sa exerseze mult si sa nu se impiedice in conventionalisme.


9. Ce make-up trend n-ai reusit nicioada sa intelegi?
Hmmmmm cred ca "tredul" ala cu fardul verde aprins sau albastru neon sidefat dat pe toata pleoapa cand tu ai sarit de ceva vreme de anii '60 si de varsta adolescentei tale din acei ani:))Mean I know!


10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot?
E cea mai tare chestie inventata evaaaar!!:P E my home away from home, echivalentul forumurilor de electronica si electrotehnica pt hubby:)).E ceva fun de unde ai mereu de invatat si aflat noutati, un loc unde all makeup and cosmetic junkies find true soulmates:))

Dau mai departe : Joice,Julie,Alina, Gabi ,Andreea ,Ancutza ,Roxie ,Deea ,Anda, Iguanitza

P.S:Tocmai am remarcat ca nu merg linkurile spre bloguri. Nici in postarea asta nici in aia de la My perfect Imperfections...Shit shit shit..scuze..O sa remediez problema dar acum nu mai am timp. Probabil mi-am incurcat iar dejtele neindemanatice si am facut un pocinog.Adica ce zic eu probabil??SIGUR!!

P.P.S:Zilele viitoare revin cu a lil' haulin:D

Share:

4 comentarii

  1. Nu ma supar gagica, nu mi-am dat seama ca n-am precizat ca-l dau mai departe si bloggeritzelor...vai de capu' meu :)))

    puuup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc ca te-ai gandit si la mine draga mea.
    linkurile nu merg pentru ca http:// e de doua ori.

    RăspundețiȘtergere