Tag:My perfect imperfections

Hello lovely people!!Nu ma mai scuz ca deja u all know the drill. Revin cu tag-ul asta pe care mi l-au pasat trei fete minunate Joice,Julie,Alina. Hmmmmz girls, naughty naughty sa ma puneti acum sa ma confrunt cu imperfectiunile mele fizice!!!

Reguli:
1. Enumera 3 “defecte” fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4. Spune un lucru care iti place si un lucru care-ti displace la persoana care te-a tag-uit.
5. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.

1. Sa aleg numai 3...Tough choice it will be, dar fie.
a.Tenul.Nu a fost mereu o problema dar are perioade care ma scot din minti. Ca acum de exemplu:ma umplu de puncte negre peste noapte, de tot felul de bubite si irtatii, lucesc ca un bec sau ma cojesc ca un sarpe, am porii mariti blaaa blaaa!Pain in the ass I tell u!
b.Dantura.Cea mai nasoala mostenire de familie pe care o posed. Dintii mei au fost mereu strambi si galbejiti, predispusi la aparitia cariilor desi am avut mega grija de ei mereu si m-am imprietenit la catarama cu dentistul. I hate hubby pt dantura gen "star Hollywood" si sper ca Bubu sa ii semene lui, nu mie la faza asta!
c.Pot sa includ aici mai multe?:))Lipsa taliei-am soldurile plasate mai sus decat orice om normal si oricat de slabanoaga sunt si orice fac aproape ca nu se vede talie!I envy all those hourglass girls out there. Lipsa fundului:))-sau ma rog prezenta lui intr-o forma ciudata. E mic, plat si ...puii mei!Vreau si eu fundulet din ala bombat si ferm(dream on!).Sanii-inainte de sarcina detestam ca sunt mici. Acum detest ca m-am ales cu vergeturi pe ei.....Tough luck!

2.Sunt mandra de
a.Picioarele mele.De cand ma stiu lumea mi-a laudat gladiolele:P:))Ce e drept acum au nevoie de un pic de workout, but still ma simt in largul meu in fuste, rochii si atunci cand nu ma aleg cu inamica mea foliculita I am proud to show off my legs.Drepte, cu gambe bine definite, glezne subtiri-o minunatieee:P
b.Par(ala de pe cap I MEAN:p)Pot sa spun fara sa stau pe ganduri ca asta a fost una din trasaturile mereu admirate (si eventual invidiate) la mine. In liceu si facultate am avut mereu o coama luuuunga si sanatoasa. Par drept, lucios, fara fite de intretinere. Never in need of placa, tratamente fitoase sau ce o fi!Chiar si cand am decis sa il tund scuuuurt lumea l-a admirat dupa ce a trecut de soc. Scurt are personalitate, lung e de-a dreptul sublim:P:P.(Am decis sa il las din nou sa creasca desi ma innebuneste faza in care sunt acum-intre lungimi, messy si imposibil de aranjat!)
c.Mainile si unghiile. Nu stiu voi cum sunteti dar eu judec oamenii dupa maini-not as in being judgemental..Mi se pare ca mainile vorbesc cel mai bine despre o persoana, despre cum e, ce face. Chiar daca nu arata mereu impecabil (mai ales de cand cu bebe, spalat de 23543784 ori pe zi pe maini, nedat cu crema, 0 timp de manichiura) mainile mele sunt finute (ca forma cel putin), cu degete subtiri si lungi si cu unghii cu o forma okish. Al meu barbat mi-a zis acum multi ani cand ne-am cunoscut ca am maini frumoase si acum cateva saptamani mi-a spus ca sunt si mai frumoase numai ca acum arata a mommy hands:)Banuiesc ca o fi de bine in creierasul lui??
3.Ia sa vedeeeem sa le luam in ordine pe fete:
La JOICE imi place ca e super zapacita, ca ma inveseleste de fiecare data cand vorbesc cu ea la telefon, pe mess sau cand ii citesc blogul, ca avem aceleasi rotite defecte in materie de makeup. Nu imi place ca nu am colectia ei de makeup si uojeee!!:p aAAA si ca nu sta in Bucuresti sa ne vedem mai des!
La JULIE imi place ca e fata care poate orice si crede in ea!Imi place ca "se baga" in multe chestii si ca munceste ca o nebuna sa le faca pe toate cat mai bine. Ea ma ridica de obicei de jos cand sunt foaaaarte down cu moralul si ea imi spune ca pot face cam orice imi pun in cap if I believe!Nu imi place ca nu a reusit inca sa ajunga sa ne viziteze pe mine si pe piticuta:P
La Alina imi place ca e outgoing si vorbareata, ca e o persoana realista care analizeaza bine lucrurile si nu se arunca cu capul inainte (decat atunci cand vine vorba de testat beauty stuff of course:))). Nu imi place ca arata atat de bine si totusi ea se vede prea grasa, prea nu stiu cum prea nu stiu ce si ma face sa ma simt ca o balena esuata prin comparatie:P

Nu dau tag-ul mai departe pentru ca deja a fost facut de everyone and their grandmas. Daca vreti voi sa il preluati, go ahead. De asemenea pentru fetele care nu au blog astept sa imi spuneti despre calitatile si defectele voastre in rubrica de comentarii.

Sper sa ne "auzim" curand ca material de scris exista. Cu timpul stau mai prost!!
Va pup pe toate

Share:

2 comentarii