Weekendul asta...


-M-am razboit din nou cu mormane de hainute.Garderoba piticei e out of hand si ma face geloasa.Si obosita.
-Am reusit sa imi fac primul machiaj elaborat in ageeees. Si a iesit dragut numai ca aparatul meu a refuzat sa colaboreze.
-Am postat ca o disperata pe blog (doooooh u can see that) pentru ca bebe a fost o ingerica:))
-Am fost la Baby Expo cu nasica bebelei. OMG!!!Am plecat cu o durere de cap, eram amandoua dizzy ca dupa betie. Multa lume, aglomeratie, chestii muuulte si frumoase. Jur ca nu e nici o criza!!
-Nu am putut sa plec cu mana goala de la targ si i-am cumparat bebelei niste mici traznai. Nu multe ca na, bugetul e auster
-Am descoperit cat de rupta de realitate sunt avand in vedere ca nu am mai mers cu metroul pe trasee diferite de cel obisnuit de vreo 5-6 luni...Au facut pasaj la Victoriei...Like din vara!Si eu habar nu aveam:))
-M-am rugat de bebela sa manance. She's in a not eating phase!Cred ca vrea sa tina cura sau ceva pt sarbatori!Nu e cazul...i-am spus deja!
-Am lesinat de ras descoperind ca Buburuza a inceput sa "converseze". Scoate sunete tot mai diverse, se uita la mainile ei si la animalutele din carusel si se cearta cu tot ce prinde:)).Rade la noi si ne exlica chestii si cand vede ca noi nu pricepem se incrunta!SEN-ZA-TIO-NA-LAAA!!:))
-Mi-am dus odorul la impartasit si era sa sfarsim strivite!!No comment on this one!
-Am decis ca e cazul sa incepem sa mergem si noi in vizite ca suntem copii mari asa ca ne-am suit in masina si am mers la o amica. Are baietel cu o luna mai mic ca pustoaica mea si am zis ca na..sa se cunoasca. Asadar am dus-o pe fata mea la baieti:))
-Mi-am facut mental lists cu ce am de facut, luat...blaaa. It's going to be some busy time of year for me!!
-Am realizat ca VINE CRACIUNUL!!!Can u see me do the happy dance??

Share:

5 comentarii

  1. deci pe scurt ai avut un weekend frumos :)
    mi se par foarte amuzante povestioarele tale cu Buburuza :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pana la urma ai avut un weekend superb! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place cum scrii,esti funny:p mai ales ca eu sunt in tratative cu mine insumi daca vreau un bebe acum sau mai tarziu:))sa-ti traiasca 'buburuza'

    RăspundețiȘtergere
  4. Super haios! Ai mai castigat una care se tine de tine. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Miss Ellie multumesc:) Ce sa zic..bebe e o decizie majora si life changing!:)
    Different me iti multumesc foarte mult!!:)

    RăspundețiȘtergere