Elmiplant lotiune de corp pentru fermitate

Am inhatat din raft lotiunea asta pentru ca scria ca e cu mandarine..a da si ca da fermitate pielii. Si am consumat-o desi nu m-a dat neaparat pe spate. Acum vin cu un review pentru voi.



Pe flacon ei spun asa:

Lotiunea de corp Elmiplant pentru fermitate imbunatateste elasticitatea pielii si o lasa vizibil mai catifelata si ferma dupa numai 7 zile. Formula ce patrunde usor in piele hidrateaza si tonifica printr-o combinatie eficienta de ingrediente naturale active.
Complexul natural de ingrediente Lipofirm restabileste structura colagenului pielii, stimuland si regland micro-circulatia. Astfel, pielea devine mai neteda si isi redobandeste stralucirea.
Avand proprietati tonice si de purificare, Uleiul de Mandarine imbunatateste textura pielii, redandu-i elasticitatea si supletea.

Fara parabeni, TESTAT DERMATOLOGIC


Buuun.Fara parabeni este dar in schimb al doilea ingredient este parafina. Asta ca sa nu existe dubii. No biggie for me, dar just be warned sa nu ma injurati pe urma.

Consistenta e ok, lapte de corp ceva mai grosut asa, nu "curge" din sticla, trebuie sa strangi un pic recipientul ca sa iasa (motiv pentru care pe fundul sticlei mai mult ca sigur mai ramane produs, chit ca tin eu sticla intoarsa ca sa recuperez "resturile").

Mirosul de mandarine..puteti sa uitati de existenta lui. Sau ma rog, eu una nu am simtit asa ceva. In schimb miroase mentolat zdravan si credeti-ma ca asta se simte si dupa ce aplici lotiunea. Stiu ca lotiunile anticelulitice functioneaza pe principiul termic-ori din alea care te incalzesc si te pisca ori din alea de te ia cu friguri si trebuie sa te bagi sub patura (crio bla...). Ete or fi vrut si ei sa puna ceva efect crio pe acolo. E racoroasa bine pe piele. Te simti ca si cand te-ai scufunda in ceva mentolat si reeeeceeee. Pe timp de vara cred ca senzatia e placuta. Dar pe timp de iarna dati centrala pe grade multe sau pregatiti-va sa tremurati!!

Partea pozitiva e ca pielea ramane dupa toata treaba asta chiar catifelata.Culmea huh??E soft si imi place senzatia.Timp de vreo ora asa se simte si elastica si te rogi la Dumnezeu sa tina minunea si fermitatea pielii. Eh...la 12 lei cat costa lotiunea cred ca am pretentii cam mari. Repet..efectul tine cateva ore si atat. Am folosit-o perseverent mai mult de 7 zile dar tot nu am ramas cu piele de bebe (damn it!!). In mod clar nu face minuni dar e o lotiune ok. Nu face nici mai mult nici mai putin decat alte lotiuni pentru fermitate gen Dove, Nivea, Garnier. Poate pe o piele mai putin chinuita si mai hidratata (eu nu prea imi mai beau apa obligatorie...naughty me!!)ar da rezultate mai bune!Eu una nu o sa o mai cumpar.E ok si atat! Probabil insa o sa incerc si una sau doua din celelalte lotiuni Elmiplant pentru ca...pentru ca ma tenteaza si nu ma pot abtine:))Dar intai sa mai termin din ce am.

Apropos de celelalte lotiuni.Vad ca asta nici macar nu apare pe site-ul lor.Sau nu am gasit-o eu..Whateveeeer!

Ugghhhhh!!Was that a long post or what???

Kisses and hugs!

Share:

3 comentarii

  1. eu am avut mostre de la reviste si cand am vazut parafina mi s-a taiat. chit ca miroseau f frumos si lasau pielea fina

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am soricul gros:))Sunt constienta de ce presupune continutul de parafina but hell tot nu tin cont de asta.I know I'm a bad kid dar nu reusesc sa ma tin departe de chestii beauty related no matter how many nasties they contain:))Bad for my future I know!:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu pentru fermitate in zona picioarelor, coapselor, la burtica si fundulet folosesc Supliform. Nu stiu daca intr-adevar combate celulita fiindca nu ma dau constant, insa pielea ramane foarte ferma si fina cateva ore buna dupa ce este aplicata. In schimb nu este foarte hidratanta, dar pentru hidratare poti folosi cu incredere ulei pt copii (eu folosesc Johnson baby de leventica) hidrateaza f bine pielea si miroase demential, iar daca aplici uleiul pe pielea putin umeda, hidratarea e garantata.

    RăspundețiȘtergere