miercuri, 8 decembrie 2010

NOTD-It's the most wonderful time of the yeaaaar!:D

Da daaa!!Christmas freaaak!:))
V-ati saturat de Ruby Pumps??Eu nu:))I will wear it till I can't get anything out of the bottle!!(sau pana gasesc una care sa o egaleze in beautifulness-is that even a freakin' word? si sparklieeeeees:))

Si fiindca am zis ca na, sa mai variez imaginea am facut si eu pe inelar alta culoare ca asa am vazut la Iguanitza si imi place cum arata:d. Nu arata extrem de "craciunesc"?:))Daca i-a placut pana si lui nenea care apreciaza numai unghiile nude!!Va dati seama!!



5 comentarii:

  1. :xador combinatia de rosu si verde, mai ales acum in perioada sarbatorilor de iarnaa:X..ma duce cu gandul la bradul verde si globurile rosii:D...
    uh in orice vad Craciun:))

    Sarbatori fericite:*!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite si tie Bondarica!Ma bucur ca nu sunt singura carei acombinatia asta ii inspira Craciun..desi vorba ta in perioada asta vad "Craciun" peste tot:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce unghiute frumoase ai! Imi place si forma lor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar sunt in spiritul Craciunului unghiutele!:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum stau si ma gandesc cum sa mi le fac..Poate imi iau o oja noua ca al meu m-a intrebat:"dar tu alta oja decat asta rosie cu sclipici mai ai??":))Daca pana si el a remarcat E GRAV!!

    RăspundețiȘtergere