Freeman Facial Creamy Scrub-Apricot


Dap, I am here with a review!!Am primit scrubul asta cadou de Craciun de la my best friend (impreuna cu alte goodies..dar de alea vorbim in alte postari). Am fost incantata numai la vederea lui din varii motive:
1.Am avut la un moment dat o masca de la Freeman cu ananas.(Enzyme Pineapple Mask) Era geniala!
2.Mi se termina scrubul de la Himalaya si desi am fost multumita de el fireste vroiam sa incerc ceva nou
3.Miroase de mooooori, imi vine sa imi pun pe paine, dar nu cred ca ar fi ok.

Si acum sa va spun. Zice ca e creamy. Este. "Baza" lui este o crema. Particulele din el sunt maricele si abrazive zdravan. Acum vine povestea. Eu una sunt un pic masochista cand vine vorba de scrubuit moaca. Am soricul cam gros si asa ca simt nevoia de smirgheluire temeinica. La mine pielea catifelata se intampla rar si tanjesc dupa ea. Ehhh, cu scrubul asta sunt si eu baby soft pe moaca macar o zi doua. Ideea e ca e abraziv zdravan(cel putin mult mai zdravan decat orice alt scrub cu care "m-am confruntat"). Mie imi place, dar in mod clar pe un ten sensibil, uscat ar fi cam nasolescu.

Are tendinta sa usuce putin tenul, dar eu intotdeauna ma scrubui seara, iar dupa aceea folosesc pe langa crema hidratanta si uleiuri asa ca nu ma deranjeaza uscarea aia temporara. Oricum nu e o senzatie urata, nu ma strange pielea, nu ma ustura. Repet, pe un ten uscat cred ca ar fi destul de neplacut rezultatul!!

Nu face spuma sau spume. Trebuie clatit temeinic pentru ca daca nu ramai cu un fel de pelicula ciudatica pe fata.Overall mie clar imi place. Are 150 ml (huge for a scrub) si e valabil 24 de luni de la deschidere, ceea ce e bine pentru ca scrubuitorii de ocazie nu se vor trezi ca le expira produsul pe raft.

Pretul...Sincer va spun ca nu il stiu, dar din cate tin eu minte de la produsele Freeman a fi undeva pe la 20 si ceva de lei. Cred.Forgive me if I'm wrong. Produse Freeman puteti gasi in Mega Image, in Dm, am impresia ca si prin Cora. Eu clar vreau sa mai testez chestii de la ei cand o sa am ocazia. el mai probabil o sa imi iau din nou masca cu enzime pentru ca mi s-a facut dor de ea.

Pe tub spune asa:
"Gel curatare nutritiv cu caise &vitamina C si E imbunatatese textura pielii si hidrateaza.
Creat cu ingrediente botanice, naturale, acest gel crema de curatare a fetei, imbogatit cu extract de caisa si Vitamina C si E, indeparteaza usor pielea aspra si uscata, lasand-o neteda si catifelata.
Mod de folosire:Masati delicat pe fata umeda. Clatiti bine."

Trecem peste traducerea usor dubioasa.:))Cu greu m-am abtinut sa nu fac analiza pe text:))

Ingredientele. Numai de bine:))Vreo trei parabeni, sls, u name it and it's there. Dar stiti ca eu nu fac mare caz. That's just me, nu vreau sa mostenesc Pamantul. Daca imi prieste pe moment e bun. Eu il folosesc cam la 2-3 zile si sincer e cel mai bun scrub folosit pana acum.

Share:

3 comentarii

  1. Super :D de cand imi tot zic ca -mi trebuie un scrub si n-apuc sa iau :)) Daca zici ca pute pretty, it's mine :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Pute foarte pretty Koko, dar nu stiu acum exact cum o sa fie pentru pielea ta. Parca tu ai tenul uscat. S-ar putea sa fie un picut agresiv..

    RăspundețiȘtergere