miercuri, 9 februarie 2011

Wishing for..Cosmetic Plant products:D:D

Asa cum va spuneam in postarea anterioara, crema de ochi mi-a deschis apetitul si in curand o sa o comit cu o comanda la ei...Ma tenteaza asa de multe chestii de nici nu stiu cu ce sa incep. M-am gandit sa va impartasesc si voua ce imi face cu ochiul. Poate voi le-ati incercat si puteti sa ma sfatuiti:))It's a hell of a list, dar o fata are dreptul sa viseze nu??Eh well, o sa le iau si eu pe rand. Sincer cu greu m-am abtinut sa nu pun pe wishlist tot site-ul pentru ca...

Pentru ca sunt mai mult sau mai putin proaspata mamica, noua lor gama Me &Mom mi-a sarit in ochi. In primul rand mi-as lua mie niste chestii si apoi probabil as lua si ceva pentru Buburuza mea.

Crema pentru depigmentare

Am ramas cu ceva pete cauzate de acneea din sarcina. Sunt curioasa daca ar reusi sa le faca sa "paleasca" si pe astea, desi stiu ca teoretic crema e destinata pigmentarii cauzate de hormonii de sarcina.

Emulsie antivergeturi

Burtica mi-a scazut, kilogramele s-au dus. Din fericire nu am ramas cu prea multe vergeturi. Pe burta nu am deloc, dar pe fese mi-au ramas niste vinisoare de toata frmusetea. Inteleg ca aceasta crema e pentru prevenirea vergeturilo. Oare le poate si repara??Poate stie cineva si imi spune si mie..Teoretic o data ce te-ai ales cu vergeturi nu prea mai ai scapare, dar macar de le-as mai reduce putin.Nu ca ar vedea prea multa lume zona aia, dar ma deranjeaza pe mine.

Crema anticelulita cu cafea verde forte

Celulita e dusmanul meu numarul unu si crema asta imi face RAUUUUU cu ochiul.

Lapte pentru corp cu Q10 si ceai verde

Da, da....hidratare freak. Ma stiti doar. Pentru ca sunt asa de incantata de crema de ochi cu Q10 si ceai verde ma gandesc ca s-ar putea sa imi placa si laptele asta de corp:D

Crema anticelulita cu extract de galbenele

Ce ziceam mai devreme de anticelulitice??Daca stiti sa imi spuneti care e mai eficienta dintre asta si cea cu cafea verde, va astept cu drag.

Lotiune tonifianta pentru par cu ardei iute

Asta clar o vreau. Au tot vorbit fetele despre ea si daca are efect o sa o iubesc. Imi las iar parul lung si pica firele ca la balamuc. Pitica mea are o placere sa bage manutele in freza mea si ma ia cu lesin cand vad ca ramane cu smocuri in palma si pe urma vrea sa bage mana in gura. YUCK!!Plus ca daca functioneaza ii iau si mamei una CADO':))

Sampon regenerant cu aloe vera si pantenol

Chiar ar trebui sa testez un sampon nou si asta suna bine. Aloe vera e mereu un plus.


Crema gommage pentru curatarea tenului cu extract de galbenele

Da...inca un produs laudat in blogosfera. Me wants. Stiti ca imi place sa imi "zgarm" fata si cred ca produsul asta m-ar ajuta:))

Masca revitalizanta cu extract de galbenele

Mastile de fata. Hmmmm imi faceam cel putin o data pe saptamana asa ceva. De cand cu bebele nu am mai pus altceva pe fata in afara de demachiant si crema. Si se simte. I sooo need some pampering. Si nu prea am timp sa imi prepar eu chestii, asa ca daca gasesc o masca "in tub" care face treaba o sa sar in sus si in jos. Ma tenta si masca cu salvie laudata de Anda, dar parca asta ma tenteaza mai tare:))

Lotiune tonica cu suc de castraveti

Dezvaluire soc:vara storc castravetii ca sa imi pun zeama lor pe fata. Si credeti-ma ca rezultatul e super. Tenul se curata, ramane luminos si parca radiaza. As vrea sa vad daca lotiunea tonica cu suc de castraveti obtine rezultate cat de cat asemanatoare. Daca da, am mai scapat de o corvoada si de un motiv de misto pentru hubby:))

Lapte demachiant hidratant cu vitamina C naturala din macese

Aici m-ati prins..vreau toata gama. Imi suna bine bine bine....FOARTE BINE!!Please give me some feedback. Aveti idee cam cum actioneaza produsele astea cu macese??:D:D

Lotiune tonica fara alcool cu vitamina C naturala din macese




Crema de zi hidratanta cu vitamina C naturala din macese




Crema de noapte revitalizanta cu vitamina C naturala din macese



Crema pentru maini cu ulei de catina si masline

U know me and my crappy hands. V-am tot povestit. O crema de maini in plus nu strica niciodata. Si pentru ca uleiul de masline in stare pura ma mai ajuta cu dezastrul mainilor, crema asta care contine si ulei de masline poate e ok. Macar cat de cat, nu de alta dar stiti voi ca ar trebui sa am o pereche noua de maini ca sa aiba ceva efect suta la suta.

Stiu...GROAZNIC!!Dar chiar imi ploua in gura:))Si daaa...produsele lor de protectie solara clar o sa le iau cum ma apuc de plaja. Adica prin aprilie mai.Hmmm. O sa fac probabil vreo doua trei comenzi, ca sa nu fie coletul cat China si socul prea mare...:))Oricum preturile mi se par mai mult decat rezonabile si asa ca...PE CAI!!Imediat ce dau comanda si ma apuc de "testat" va spun si voua ce si cum.

Daca ati citit postarea asta pana la capat meritati un premiu pentru rabdare:D

7 comentarii:

  1. hmmm... m-am uitat în fugă la LOTD și nu m-am dus mai jos să ajung la listă...
    WOW!!!! ce de produse îți iei!! Cu siguranță o să îți placă, mai ales crema gommage e atât de faaaaină ! Iar loțiunea cu ardei gras, pentru păr, e super eficientă. Și mie îmi cădeau fire de păr în prostie, și de la câteva fâs-fâsuri și-a revenit coama, și nu mai cade părul!
    De abia aștept să văd HAUL-ul și să citesc părerile tale.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Igua iti dai seama ca nu le iau pe toate deodata :))Nu ca nu as vrea, dar hell, trebuie sa imi pastrez cumpatarea:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am un wishlist de la Cosmetic Plant ceva de speriat :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Parul iti cade de la anestezie...asa stiam eu...si am aceeasi problema!Oare se gaseste de cumparat lotiunea asta si in alta parte decat pe net?

    RăspundețiȘtergere
  5. Irris, posibil sa fie de la asta, dar vad ca s-a mai remediat. Mi-am luat lotiunea oricum si astept cu nerabdare sa o testez.Se gaseste in Dm (nu stiu daca ai pe acolo) si cica ar fi si prin plafare si supermarketuri:)Poti sa le dai un mesaj pe facebook celor de la Cosmetic Plant sa ii intrebi unde gasesti in orasul tau lotiunea. Sunt foarte draguti si raspund garantat:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am cumparat si eu de la Plafar produse Cosmetic Plant. Lotiunea tonica fara alcool cu vitamina C naturala din macese este de vis! Mi se pare cea mai buna lotiune tonica pe care am folosit-o pana acum! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu o parte dintre produsele despre care ai scris. De lotiunea pentru caderea parului nu reusesc sa ma tin... uit mereu. Demachiantul si crema de zi cu macese mi se par faine, crema de ochi cu Q10 e ok, cred, dar nu stiu, nu vad efecte vizibile... Tre' sa ma multumesc ca nu fac riduri sau there is more to it? Crema de corp cu Q10 inca sta neatinsa, mai am altele care asteapta sa fie terminate. Crema cu ulei de masline pentru maini mi se pare foarte faina, o tin la serviciu pe birou si ma dau de doua ori pe zi. E buna!

    RăspundețiȘtergere