Bla bla bla si o intalnire de gradul...beauty:P

Yeah yeah, still alive!!Ati obosit sa treceti pe aici si sa fie pustiu??Sau ce vorbesc eu, cred ca nici nu mai treceti:)Eh, va inteleg. Eu totusi mai scriu sperand ca o sa ma reapuce perioada de cucernicie fata de blog si o sa imi respect cu sfintenie rezolutia de an nou care spunea ca o sa fac update-uri aici de cel putin 3 ori pe saptamana. Cred ca in curand o sa ajung la 3 postari pe luna-pusche pe limba!!!

N-am avut dispozitie pentru nimic, m-am simtit ca un rahat plutitor pe valurile vietii:D Desi in ultima vreme s-au intamplat chestii faine si se pare ca o sa se mai intample. Probabil urmeaza ceva schimbari in vietisoara mea si o sa fie in bine schimbarile alea!!(Nu sunt gravida din nou si nu divortez, asta ca sa va linistesc din start!!!):))

Daaaaaar in marea de lene si nesimtire apropos de blog si de beauty in general am comis si o intalneala faina. Cu Mademoiselle Moony, de pe blogul ala simpatic Hazel to Green. U all know the blooog!!Si dap, e la fel de dusa cu pluta ca mine (Andreea draga mea o spun in cel mai bun mod and u know it!!)Ce-am facut??Am ras, am flecarit o groaza ca amandoua avem meteahna asta cu vorbitul la greu:P, ne-am inteles de minune spun eu, am scos exclamatii dubioase la oje, fardulete si alte acareturi de genul asta, am facut lumea sa ridice din spranceana pozandu-ne in parculetul de la Unirea in timp ce ne plesnea un ras aproape isteric!!All in all....a lovely couple of hours!!Aaaa da si fireste ne-am luat si fo doua oje asa ca fetele(she made me dooo it!!)

Aaaaa da si ne-am bagat nasul si in H&M din care am iesit in circa 6 minute...am fi iesit mai iute dar ne-a prins marea de oameni:)))Nice stuffies in there dar nu cand abia s-a deschis!!Noooo freakin way!!!Will go back when it is peacefull....and when I have some money!!

Va las in compania pozelor..putine, proaste si miscate pentru ca repet nu puteam sta ca oamenii normali!!!Daca va plac foarte tare pozele probabil o sa le vedeti in curand si la Andreea pe blog ca am avut numai una bucata aparat , asa ca va aratam aceleasi poze si voi va faceti ca sunt diferite, daaaaaa??:P




Share:

5 comentarii

  1. Vai eu nu stiam blogul, rusine sa-mi fie...
    Moama ce par fain si culoare are Andreea ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de bine iti sta cu parul mai lung si pozele sunt foarte dragute,se vede ca v-ati simtit bine:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Uhuuuu, super intalnirea, mai ales ca de atunci (cand cu postul ala ce blogger ai vrea sa intalnesti) presimteam eu ceva!

    @Chatte, sar`na! momentan e un ciuf formless (trebuie sa-i inmanez foarfecele maica-mii sa ma scurteze la spate), dar rosul nu dispare! not now, not ever :D

    RăspundețiȘtergere
  4. A, ce frumos! Imi pare rau ca nu v-ati intalnit saptamana asta, ca veneam si eu in Bucuresti. Ma bucur ca v-ati simtit bine.

    RăspundețiȘtergere