Cosmetic Plant-Iertare and I love you!!!

Acum urmeaza o postare in care Deena-a.k.a. JE isi pune cenusa in cap. Multa.Si se imbraca in sac si se plimba prin multimea de beauty bloggers sa fie biciuita (kinkkkyyyyyyy). Ideea e asa. Toata lumea stie ca si anume cei de la Cosmetic Plant sunt foarte tari, nu??
Daca nu, stati ca va povestesc eu. Stiti ca sunt lesinata dupa crema lor de ochi. Si ca aveam ditai wishlistul. Ei bine, dorintele sunt dorinte, bugetul...de criza. Nu m-am putut abtine si acum vreo...sa fie doua saptamani si ceva..chiar trei (eeeekkk...ce nesimtita sunt!!!) am dat o comanda pe site-ul lor. Patru produse. Crema anticelulitica cu Q10, lotiunea de par cu ardei iute, samponul cu aloe si crema pentru maini cu ulei de masline. A doua zi m-a sunat o domnisoara foaaaarte draguta care m-a intrebat daca e ok sa imi trimita pachetul prin curier in loc de posta. Mi-a spus ca am mai stat de vorba si pe blogul meu si pe facebook si ca mi-a adaugat inca niste chjestiute sa le incerc. Very nice indeed!!Mi-a placut la nebunie ca a vorbit asa familiar, prieteneste, parca ne stiam forever. Sincer, poate suna ca o nebunie, dar mi se pare ca o astfel de abordare e minunaaaataaa!!!Mai ales in tarisoara noastra unde customer service de cele mai multe ori e sublim dar lipseste cu desavarsire.

Produsele au ajuns foarte rapid. A doua sau a treia zi. Problema era ca eu nu eram in Bucuresti si a durat o saptamana jumate pana am pus mana pe colet. Frematam toata cand l-am deschis. Am facut ca in dimineata de Craciun. Aveam inca cinci produse. Crema pentru depigmentare din gama Me and Mom, crema antivergeturi din aceeasi gama, masca cu galbenele si gommage-ul cu galbenele si crema de calcaie. Eram nerabdatoare sa povestesc ce si cum dar socoteala de acasa...Pitica mea a racit. :DAm stat cam stresata. A trebuit sa ii modific programul de masa ca sa ii pot da siropel. I-am bagat vreo 4 alimente noi....a fost HAOS. Am avut o perioada de dormit 4 ore pe noapte!!!

Si in tot timpul asta ma simteam like shit pentru ca nici macar nu apucasem sa multumesc pentru cat de draguti au fost!!!

Acum sa clarificam niste chestii. Am citit review-uri la produsele lor pe multe bloguri. They are 100%true. Ma rog, sa nu anticipez. Unele produse trebuie sa le mai testez. Cei de la Cosmetic Plant nu mi-au cerut nimic in schimbul faptului ca au fost atat de draguti. I mean, nu mi s-a spus:"iti dam produse, vezi sa faci review-uri"No way!!!Dar review-uri vopr urma pentru ca sunt sincer entuziasmata si ma bucur enorm ca inca o data produse ieftine, romanesti isi dovedesc calitatea. Si credeti-ma ca nu o sa va mint. Aici o sa cititi mereu doar pareri sincere, indiferent de unde si cum am intrat in posesia unui produs.

Apreciez insa ca oamenii astia stiu ce fac. Isi cunosc afacerea din toate punctele de vedere. Calitate este, customer service super este..Jos palaria si multumesc enorm!!Sper sa imi iertati neseriozitatea. Faptul ca nu am dat nici un semn nu inseamna ca nu m-a interesat!!!:)

Stay tuned for more rambling these days!!!

The lovely goodies!!!(Aaaaaa si clar imediat ce bugetul imi va permite mai pun o comanda:D:DPoate pana atunci scot si un gel pentru curatarea fetei:D:D:DEventual niste geluri de dus???Balsamuri de buze...???zic si eu:)))



Ignorati fundalul. Hubby ii pusese picei Alba ca Zapada. Picea dormea de ceva vreme dar el continua sa se uite:)))

Lots of kisses!!!

Share:

13 comentarii

  1. Asteptam cu nerabdare postarea referitoare la Cosmetic Plant. Sunt neradatoare si astept cuminte si review-urile la goodies-urile primite.

    Strumfi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ai pete, ca sa ai pe ce vedea cum functioneaza, te rog mult sa imi spui cum se comporta crema depigmentanta. Vreau ceva care sa faca ce promite vizibil si cat mai repede, mie cea pe care o am acum imi place mult pentru orice altceva....dar pe pete nu m-a uimit. Continui sa o folosesc, hidrateaza foarte bine, decongestioneaza, insa nu observ sa fi disparut petele si am deja cam 2 luni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Strumfi:*:*:*Miss u!!!O sa urmeze cu siguranta "povesti" despre produse. La cele despre care mi-am facut deja o parere sper sa apuc sa fac review-uri saptamana asta. pentru restul mai testez vreo saptamana.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ramo, am cateva pete, nu foarte multe. Am inceput sa folosesc crema de o saptamana si un pic. Promit ca daca chiar depigmenteaza o sa iti spun. Momentan I love it cat de luminos imi face tenul si cat de catifelat e. Baby bottom like:P:P

    RăspundețiȘtergere
  5. wow, super!
    sa le folosesti cu placere!
    eu as fi curioasa daca crema anticelulitica chiar functioneaza.
    de fapt, ar fi ideal sa functioneze direct din dulap ca de masaje nu prea am chef :))

    RăspundețiȘtergere
  6. I love Cosmetic Plant too! Si mi-e tare drag de ei, ca-s asa draguti! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. deena... nu ne-am suparat deloc, nu trebuia sa fii atat de ... "apologizing" :) avand un bebe era si normal ca viata ta sa fie haotica si ne-ai spus si telefonic ca nu o sa ajungi repede la produse :) speram din suflet sa iti fie utile produsele si sa iti placa! multa sanatate! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ei sunt foooooarte foooarte draguti:). Probabil ca e de "vina" si Ina, care are studii de marketing (cred) facute intr-un alt mediu:D. Sa folosesti cu placere produsele lor si sa fie piticutza sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi plac produsele lor, am folosit crema de ochi cu ceai verde si crema antiacnee cu ulei de salvie si mi-au placut, in schimb mie nu mi se par deloc profesionisti. Spre exemplu, inainte de Craciun am intrat pe siteul lor si le-am lasat o intrebare la rubrica existenta acolo, respectiv rubrica "Contact" unde poti lasa un mesaj, intrebare, etc. Mi-am lasat datele necesare pentru primirea unui raspuns, dar nici pana astazi nu l-am primit si imediat sunt Pastele, deci.....
    Oricum, intre timp am aflat si raspunsul la nedumerirea mea, insa as fi preferat sa vina din partea lor din moment ce au o rubrica destinata acestui scop. Probabil doar eu am fost 1 caz nefericit, insa...S-A INTAMPLAT!

    RăspundețiȘtergere
  10. Camy si eu de felul meu sunt lenesa cand vine vorba de anticelu, dar mi-am promis ca de data asta ma voi tine de treaba. Vad ca prima saptamana a fost cum am vrut. Am fost cuminte si am folosit-o zilnic.

    Anda...I sooo love them too!!:D:D

    Camelcutza, in cazul asta ar trebui mai multi scoliti prin tari straine. Sincer multe companii ar avea de invatat de la ei.

    Deamyworld, imi pare rau sa aud asta. Cine stie ce s-a intamplat, de obicei ei raspund foarte prompt. E posibil sa se fi ratacit cumva mesajul tau.Eu cand am ceva dubii postez direct pe wall-ul lor de Facebook si de obicei primesc rapid raspunsul.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dea, ne cerem scuze pentru ca nu ti-am raspuns. am stat acum sa rasfoim prin mesajele primite in decembrie, dar nu ni se pare ca am scapat vreunul. sa nu ne fii ntrat in inbox, oare? in orice caz, ne cerem scuze si speram sa fii fost un incident singular. am vazut si pe blogul tau ca ti-au placut demachiantul cu macese si crema antiacnee salvie. speram sa nu te fii dezamagit prea tare.
    @camelcultza si deena: multumesc si multumim. tind sa sper ca nu tara conteaza, ci atitudinea si mentalitatea oamenilor. ei.. si aici ar fi o discutie lunga :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Ah, ador crema de maini cu ulei de masline!

    RăspundețiȘtergere
  13. Astept cu interes si parerea ta.

    RăspundețiȘtergere