luni, 21 martie 2011

Still alive!!!

Da stiu, aplauze furtunoase, v-am lipsit crunt, asa-i??:))Sincer mi-e o ciuda colosala ca nu am suficient timp pentu a ma ocupa de blogul asta care mi-e tare drag. Va citesc zilnic pe toate si totusi n-apuc sa comentez mai nimic ca se aude un oracait serafic din camera mostenitoarei..

Nu va mai spun nimic despre pareri de rau si planuri ca deja parca sunt ala cu nasul lung si de lemn...stiti voi care!!Dar incerc. Incerc sa fiu cuminte!!Mi-e dor sa va povestesc multe si marunte, de ale noastre, de ale fetelor.

Am avut cateva zile tare gri, o stare total cretina de amorteala psihica si sufleteasca. Pare-mi-se ca nenea Bacovia ii zicea spleen:PIn fine, acum am trecut intr-o lume mai vesela (sunt inca vie, daaaa??si nici n-am tras nimic pe nas...) si simt ca renasc in mine sperante, vise, chestii de genul:PDe care imi era dor, de care aveam nevoie si pe care le credeam pierdute..Acum sa vedem ce se va intampla. Astept!!

Si cat astept o sa ma vedeti pe aici. Va anunt de acum ca nu mai stiu cine cand si cum m-a tag-uit(stiti ca sunt MIZERABILA cand vine vorba de taguri), dar stiu ca o sa incerc sa bifez cat mai multe "sarcini indeplinite". Planuiesc sa ma apuc sa scriu si pe celalalt blog, care e facut ca sa se astearna praful si acolo.

Pentru ca sunt in Bucuresti pentru o perioada trag si eu sperante de socializare, de vazut fete cucuiete, de plimbat lelea si baut apa plata cu lamaie :P De shopinguit cu picea in marsupiu si alte delicii din astea!!!

Daca mai sunteti pe receptie va spun : P.S. I love u:P:)))

4 comentarii:

  1. va pup

    cand ai timp si vrei (un mic TAG pe care l-am primit): http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/03/tag-my-daily-skincare-routine.html

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sigur ma programez la o intalnire...nu de alta dar stam si aproape si nu ne-am mai vazut de o vesnicie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate mami frumoasa ! Tot aici suntem si cand o sa ai un pic de timp liber, te asteptam :*

    RăspundețiȘtergere