Taggggggg

Anca de la Hanul Ancutzei m-a taguit din nou(nu mai pun link, o gasiti la loc de cinste in blogroll-go read her she is great!!). E o draguta ca de obicei chit ca eu sunt o vaca lenesa cand vine vorba de taguri. Daca mi-a mai dat si altcineva tagul asta imi cer scuze ca nu l-am mentionat, it just slipped..

Tag-ul asta e o insiruire de intrebari random si poate de aia m-am mobilizat sa il fac primul, desi am si altele restante. Plus ca imi pare a nice way of getting to know me better!!

1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?
Hmmmm now that is a hard one really!!As vrea sa pot raspunde transant ca acum cativa ani:"I would kick the bastard's ass", "ne-am desparti", "i-as taia....si i-as da la masina..." Deep down inca astea ar fi reactiile. Sper sa nu fie never ever cazul oentru ca i-am spus ca e unul dintre putinele lucruri pe care nu le-as putea ierta. Ok u'll say. Daca nu il ierti, inseamna ca e over. In inima mea da, ar fi over, dar uite ca am ajuns la 23 de ani o baba...Daca ar fi o chestie pasagera desi m-ar durea la fel de tare nu as fugi sa bag actele de divort.Daca ar fi ceva "de durata" cu amantlicuri si alte cele....s-ar termina for ever and for good!!Repet sper sa nu fie cazul dear hubby!!!

2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela?
Sa avem casa noastra, mare, aranjata asa cum ne dorim, suficienti bani sa traim decent si fericiti, facandu-i pe plac piticei noastre!!

3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?
Cel mai des pe mine insami. Why??Pentru ca la fel ca majoritatea oamenilor I am my worst enemy. Ma autosabotez in feluri inimaginabile si ma urasc pentru asta. In rest as mai snopi muuuuulti altii. Prostii, laudarosii, prefacutii, ignorantii, nesimtitii...Hmmm cred ca as pune bata pe 90% din populatia planetei, nu??

4. Ce ai face cu un miliard de dolari?
Haaaa!!De toate!!:))Sa fim seriosi. Un miliard de dolari nu se pot cuantifica in ce as face. Mi-as implini toate dorintele care pot fi implinite cu bani..Punct.Si e multe ale naibii ca sunt uom si eu!!

5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?
Hmmmm ciudata treaba asta!!Din experienta mea (vasta de altfel:) multi prieteni stab u in the back, multi sunt cei mai buni prieteni si apoi te uita, te ignora , te dau in....Si totusi eu am noroc de o cea mai buna prietena care rezista si rezista si rezista:P. Ani de zile la bine si la rau. M-a suportat din vechime plangandu-mi dragostele neimplinite incepand de prin clasa a 3-a..m-a ascultat jelind de cate ori ma certam "definitv" cu actualul hub pe atunci doar boyfriend.A traversat parcul din cartier (now that's a friend) noaptea ca sa nu dorm singura dupa o cearta din aia. A facut research de cosmeticale pentru cadouri desi ea e total nepasatoare la d-astea:P.So yeah, am nebunia de a crede ca my best friend va ramane best friend forever and for always!!

6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată?
Hmmmmm...nu a raspuns toata lumea "da" la asta??Uooops!!!Atunci call me a slut!!:))Prin clasa a 9-a sau a 10-a de liceu baleam dupa 2 tipi deodata. Si ce ca oricum balele nu mi-au folosit la nimic apropos de niciunul:P

7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?
Hmmmmmm.Cat as astepa?Din ce punct de vedere??I mean sa o luam sistematic. Eu si hub ne-am "hranit" aproape 5 ani din relatiela distanta cu multiple deplasari cu care am imbogatit cfr-ul. So. Am asteptat zic eu. Mult. Cat as astepta daca ar trebui sa plece undeva departe??Nu prea mult, dar nu va ganditi ca l-as insela. Nu, as pleca dupa el pentru ca n-as rezista. Suntem invatati cu "despartirile" dar mai mult de o luna jumate-hai doua nu am stat niciodata despartiti de cand suntem impreuna(ce ziceam de imbogatit cfr-ul??)

8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?
Care slujba??:)))Probabil ca mi-as deschide o afacere. Asa ca nu mi-as da demisia ci m-as apuca de o slujba:PSi probabil ca as renunta la slujba de menajera cu norma intreaga in propria casa:))I would hire someone to do the dirty jobs!!

9. Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii?
Asta e cel putin ciudata si twisted!!Come oooon people!!Sincer nu prea am "ganduri de genul". Vreau sa cred ca am depasit perioada. Hai sa spunem ca Brad Pitt inca mi se pare un tip misto desi l-as fi preferat pe vremea lui "Meet Joe Black". In rest....I am clueless!!

10. Ce suge viaţa din tine?
Stiu eu??Lipitori??Vampiri??:))Oboseala ma suge!:P Si oamenii stupizi si judgemental!

11. Cum te vezi peste zece ani?
Future is soooo overrated:P Cineva destept mi-a zis ca ar fi bine sa traiesc si eu azi si sa nu ma mai gandesc la maine si poimaine, daramite la peste 10 ani. Nu prea imi iese mie schema, dar incerc si e tare bine cand reusesc. O sa fac o exceptie pentru tagul asta si o sa spun ca peste 10 ani ma vad uite asa: mamica de pustoaica de 10 ani si jumatate(OMG-IS THIS FOR REAL???), in floarea varstei, frumoasa, dasteapta, cu un job misto si o viata fericita, cu prieteni si distractie, cu suficienti bani incat sa nu mai traiesc frustrari materiale, cu o casuta a noastra si eventual in alta tara=))Aaaa da si jobul ala misto implica ceva gen beauty editor, makeup artist ....whatever beauty stuff. Sau pe acolo oricum. Sau in mass media:D:D

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?
Ca o sa mor prea repede si nu o sa apuc sa fac tot ce mi-am propus si sa fiu suficient de fericita si sa i fac suficient de fericiti pe altii. Ca n-o sa apuc sa face CEVA , sa schimb ceva, sa las ceva in urma...(not just a kid)

13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa?
E o fata minunata, o mamica tanara la fel ca mine, cu care mai pot schimba cate un sfat la nevoie.

14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac?
Deja sunt a doua varianta:)))

15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?
Ma impiedic in papucii de casa si ma reped la patutul Buburuzei sa ii astup gura cu un biberon plin:))

16. Ai da totul într-o relaţie?
Cam asta fac de felul meu, dar zau ca nu recomand!!:))I should keep more of me for me!

17. Cariera ta este vitală pentru tine?
In momentul de fata am o super cariera. Mommmmmmmyyyy!!!:))Pana sa il cunosc pe hub aveam vise carieriste marete. Dupa aceea am ajuns la concluzia ca nope,...I am a domestic godess at heart:)))Judge me, I don't give a crap!!:P Cu siguranta nu vreau sa fiu doar housewife, dar nu as sacrifica familia in favoarea job-ului. EVER.

18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?
Uuuuum voi vedeti ce intrebare stupida??Cine poate face asa ceva.???FOR REAL???Maica Tereza ???Papa???NOT ME!!!Oricat de oribil auzi.....

19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?
Intr-o relatie. IN ACEASTA RELATIE:)))

20. Trimite leapşa la 6 persoane:
Cred ca a facut toata lumea acest tag...asa ca nu il trimit nicaieri...Cine vrea sa se autoserveasca:P

Share:

1 comentarii