marți, 22 martie 2011

Today

Asta va fi o postare foarte random. Astept sa imi spuneti daca e cazul sa mut aberatiile mele pe blogul adiacent inca nepopulat cu postari sau pot sa mai "vars" si pe aici randuri inutile.

So. Zi de vaccin again. Azi noapte picea mea a decis ca vrea in Bambo sau cine stie ce alt club de fite. Cum ma-sa nu prea le are pe astea n-a lasat-o, asa ca am facut noapte alba. Misto, nu??Pana la 3 s-a trezit de vreo 12 ori. Bagat suzeta, hatanat (multumesc Doamne pentru patuturile portabile cu sistem de leganare). Dormit 5 minute...clatiti si repetati!!:))De la 3 incolo nu s-a mai culcat deloc. Inutil. I-am aprins o lampa si am lasat-o sa se desfasoare cu jucariile in patut ca toti nenea psihocucu zic ca nu e bine sa te joci cu copilul noaptea. De parca ai avea chef!!!Si am zacut in pat asteptand sa vad cat rezista. Rezista. A chiuit si a ras cu Marioara (oaia), dinozaurul Ilie si alte oratanii adiacente pana am zis ca o sa lesine. N-a lesinat. La 6 i-am dat lapticul si a bagat si ea somn vreo ora si. Timp in care eu am aerisit, am aspirat am alea alea ca deh...vizita de doctorita. A venit tanti, ne-a tepuit in picior, ne-a laudat ca estem mare, frumoasa si pletoasa si devreme acasa...

Picea doarme acum cu o compresa rece pe mica buba. Eu bat tastele. Sunt nedormita si m-am uitat surprinsa in oglinda. Dupa nspe ani ma simt ...bine!!Ok,ma simt chiar frumusica:))Ceea ce la mine e ciudat. Cel putin. Hmmm vant de roze la rasarit???Si m-am dat numai cu mascara si gloss. Ok si mi-am pus cerceii de la Mdi, cado' de martisor.Si ce daca am un cos pe obrazul drept si pielea palida ca de mort. Mi-a crescut parul si in curand trece de la lungimea imposibila (intre lungimi de fapt) la starea coafabila. N-am nici un motiv special dar imi joaca niste luminite in ochi. Si nu, jur ca nu s-a intamplat nimic special. Toate's vechi si noua toate.

Dupa amiaza ma duc la shopping.Nu va entuziasmati!!Shopping de servetele umede, laptic, cereale, calciu lactic, crema de popou. Diva stuff:))Bine, poate o sa scap si eu o oja la standl Flormar, nu va mint. It's a small price to pay. Promit ca incerc sa ma abtin dar nu garantez nimic. Oare sa fie astea semne ca am inceput sa imi revin, sau sa redevin, sau sa ma reinventez...????Nu stiu dar stiu ca-i bine. Si stiu ca starea asta o sa atraga si binele ala adevarat care o sa ma faca sa ma simt si mai bine!!!:D:D

Pretty, glowy me:D:D

6 comentarii:

  1. e semn bun, o oja e semn bun!
    aa incepe totul...e semn ca iti revii, ca esti iar TU!

    Bravo! Go girl...sa stii ca shoppingul functioneaza chiar si cand e vb de lapte, cereale and pampersi :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. O fi Simo, o fi!!Si da, ojele sunt mereu de bun augur. La fel si faptul ca am inceput sa port iar cercei. Altii decat aia de fiecare zi. Deja cutia cu zdranganele strangea praf din cauza lungii mele depresii fara chef de nimic.
    M-am dat si cu parfum si miros delicios. Cam ca o prajitura cu multa vanilie!!Hai ca poate nu te vezi cu o epava cand te vezi:))Tine-mi-ar Dumnezeu naravul!!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pretty glowy mommy >:D<:* Te vad eu la vara mamica sexi cu diva la plimbare :D

    RăspundețiȘtergere
  4. micuta diva cred ca stia ca o sa parte de o vizita astazi si era nerabdatoare :D
    la mine era alta problema pana sa termin cu alaptatul. cred ca ti-am mai zis :D scuze daca ma repet, dar stau prost la capitolul memorie :))
    noi aveam program de alaptat la 1 h - 1h 30' sau chiar 30min. se trezea si pana nu gusta nitel nu se putea culca la loc. a fost criminala perioada aia.
    distractie placuta la shopping! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. OMG, sunt așa funny postările tale, mă bine-dispun ! Eu am fost azi la "shopping" de oje și am făcut o alegere proastă când am luat o ojă care credeam eu că e un gri metalizat intens... e de fapt gri albicios, cu juma de acetonă sau ce o fi și trebuie vreo 3 straturi minim ca să fie vizibilă...și-n sticlă arată așa bine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu te "mutaaaa", e mult mai funny blogul cu de toate :P Si plus de asta, poate nici nu vei mai avea timp de amandoua, unul tot il vei neglija :(

    Eu ma simt bine dupa orice fel de shopping :)) Chiar si de absorbante :P (ca tot ai fost tu "plastica" azi cu vantul prin chilotei :)) )

    Si daca tot iti plac produsele Cosmetic Plant, te astept pe blogul meu pentru un mic giveaway :*

    RăspundețiȘtergere