luni, 7 martie 2011

Weekend-ul asta

Da, am pe vine postarea cu favoritele lui februarie si cea cu produsele Cosmetic Plant, plus mult facutul in blogosfera tag cu ce folosesc acum si vreo nspe reviews. E clar, ma apuca astenia de primavara. Si nici macar nu pare a fi primavara.

So...Weekendul asta:
-Am zacut ca o leguma 90%din timp
-M-am dus si eu ca tot omul in piata (dupa secole in care a facut numai hubby cumparaturile) si am suferit mici socuri legate de preturi. How are people to eat...???No talkin' about healthy nutritious eating here....Meah!!:(
-M-am uitat in oglinda si mi-am dat doua palme. Din varii motive pe care orefer sa nu le enunt.
-Am invatat o noua "reteta":branza calcica. :))Pitica n-a fost prea impresionata. Daca e sa fiu sincera o inteleg. Chestia aia nu are cine stie ce gust bun.
-I-am dat Delfinei familiei comanda de scaun de masa. Stop...rewind....SCAUN DE MASAAAA???DEJAAAA??OMG.....which brings me to the next point!!!
-Am tras niste bocete si suspine nostalgice comparand primul body pe care l-a purtat Bu in maternitate (body care ii era mare pe atunci...) cu body-urile de acum.OUCH!!!Cam cat o maneca!!!Fraaaateee....cum trece timpul in halul asta???Trebuie sa incep sa pun bani deoparte pentru nunta:)))
-M-am indopat si am indopat si restul lumii(minus pitica of courseeee) cu papanasi. Bombe calorice, ulei prajit....gimme!!!:(Dap, buuuuni raaaaauuu!!!(sunt un dezastru cand vine vorba de mancat....really!!I know that has to change...but I am so bad at it!!)
-N-am baut destula apa si m-am trezit cu dureri de cap si piele de serchisor(serpisor:P)
-Am plans pe site-uri de margelit...I so wanna do this but I so don't have ANY money!!For anything:(((Sucks being me...
-Mi-am dorit sa pot sa dorm si eu doua zile intregi. Fara oprire:))
-M-am apucat sa imi fac un ditamai planul de bataie legat de cum o sa consum eu din colectia de makeup (dupa ce m-am uitat la Hoarders:)))). Precizez ca nu m-am mai machiat in ageeeees!!
-Am constatat ca am nevoie urgenta de mani si pedi dar lenea a fost mai puternica!!!At least I freakin bathed, ok??:P
-Cred ca am pierdut vreo ora in cada..era sa si adorm!!
-M-am intrebat de ce picea trebuie sa isi descopere tot felul de noi abilitati, toate ciudate....Nu mai doarme ziua aproape deloc, ea care dormea ore in sir.Scuipa cu efect. Yeah, nu va pot explica, dar la inceput e haioasa. Dupa vreo ora devine enervanta. Pentru mine. Pentru ea inca e haioasa. Isi scoate sosetele....si isi baga piciorul in gura..cand reuseste. Cand nu chiuie la picior de parca ar fi el de vina ca nu poate sa il bage in gura. Se intoarce pe burta pe spate pe burta pe spate pe...ati inteles sper!!!De 861746237 ori pe minut. Sta in fund si isi baleste pe maini.Roade tot, inclusiv bluza mea cand o prinde. Ma trage de par si povesteste cu freza mea. Scoate sunete de zici ca jeleste parul pe care mi-l smulge....
Woooow, that was sooo random!!I need a social life!!!!:)))

Promit, juuuuuuuur pe rosu ca nu o sa mai fiu un lazy blogger. Or at least I'll do my very very best!!!

Va tzuca si va lovaie Deena. Need. to .sleep....

Un comentariu:

  1. eu ii faceam branzica lui damian mai simplu. am incercat si cu calciu, dar nu-mi iesea.
    un pahar de lapte il puneam pe foc si adaugam 3-4 linguri de iaurt, chiar imediat. dupa ce se taia, lasam putin cat sa se stranga in mijlocul vasului branzica. pe o cana punea tifon in 4 si cu o paleta pentru cartofi luam branzica si o puneam la scurs. tifonul il rasuceam si il prindeam de coada canii sau puneam cana langa un alt vas ca sa stea tifonul prins sus. (sper sa intelegi ce vreau sa explic la ora asta tarzie :D )
    lasand-o sa se stranga cand era inca pe foc, nu ma mai chinuiam s-o fugaresc cu paleta.
    dupa 10-15 minute o serveam.
    i-am facut in fiecare dimineata pana pe la 1 an si 2 luni :| am cam exagerat cred. pe urma am trecut pe branzica ambalata de la milli sau covalact.

    RăspundețiȘtergere