Crema pentru maini HG!!!

Lume lumee, dupa testari si paratestari incep seria de reviews pentru produsele Cosmetic Plant!!Si cum as putea sa dau startul mai bine decat cu produsul care m-a dat al mai tare si mai tare pe spate???


Crema pentru maini cu ulei de catina si masline


Daca ar fi sa fac un review foarte scurt as spune numai ca:E SENZATIONALA!! M-am tot plans de zeci de ori ca de vreo cateva luni m-am confruntat cu probleme zdravene cu pielea de pe maini. Nu se usca asa, un picut!Nu, era ca de crocodil. Un crocodil care mai si munceste intens cu gherutele. Imi curgea sange cand miscam degetele, era dezastru. Am incercat 12754326 remedii, creme, seruri, uleiuri. Unele au fost mai bune, altele mai putin bune.

Cand am primit crema asta am sarit direct pe ea. "Ia sa vad ce stie sa faca??"Stie!!In 2 zile mi-a reparat mainile. De tot. Fara nici un pic de exagerare. Hidrateaza dumnezeieste, nu lasa pelicula grasa, se absoarbe imediat in piele.

Ca bonus are un miros super fain (mie cel putin imi place) si o culoare care dovedeste ca nu e "abureala" ca are ulei de catina in compozitie!Nu stiu sa va zic de ingrediente, nu ma pricep, v-am tot zis eu..daca imi face bine, nu imi pasa ca are mercur in ea:P:PNu nu,mercur sigur nu are, stati linistite!!

Ca sa va faceti o idee ce si cum, mai am aproape trei sferturi din ea, desi o folosesc de o luna si ceva cel putin de doua ori pe zi. Dar sincer un bob miiic de crema e suficient. Nu e cazul sa "ma scald" in ea. Ei bine, desi mai am atata crema, mi-am mai luat una, sa fie, ca dupa zecile de review-uri minunate la crema asta mi-e ca o sa se termine stocul.

Aaaa da si nu era gluma, multe persoane dragi mie o sa primeasca crema asta cadou de Paste:P Are si pret de criza, numai bine:)))Cu toata sinceritatea va spun ca o ador!!Go get it!!Sau daca sunteti persoane apropiate mie mai aveti rabdare pana de Paste!!:P

Disclaimer:Review-urile la produsele Cosmetic Plant nu sunt cu nimic influentate de faptul ca o parte din ele mi-au fost oferite in mod gratuit de catre firma. Nu mi s-a cerut in schimb vreun review de orice fel, cu atat mai putin sa mi se ceara ode de lauda, dar stiti ca eu laud orice produs bun gasesc!!Asa ca veti citi parerea mea sincera in continuare. Ca atare o sa vedeti ca unele produse nu au functionat pentru mine asa cum ma asteptam si da, o voi spune!!!

Share:

7 comentarii

  1. Ce mi-ai facut, mai Deena, acum o vreau si eu...Rau de tot

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit multe pareri bune despre crema de maini de la Cosmetic Plant. Mi-ar placea asa mult :D. Cand o sa am ocazie, o sa o comand!

    A fost de ajutor review-ul.
    Pupici,
    LittleD

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra crede-ma!!Ia-o ca nu iti va parea rau!!Deloc!!!Am testat zeci de creme de maini la viata mea, dar ca asta nu e niciuna!!!

    Little D, lasa ca si tu m-ai imbolnavit pe mine cu rochita/camasuta de la H&M:P:P!!Frumoasaaaaa!! Comand-o comand-o!!In curand cer procent din vanzari:P:P

    RăspundețiȘtergere
  4. MAtusa e persoana apropiata? :))
    O pup pe nepoata. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna crema intr-adevar! Si mi-am exprimat aceeasi opinie!

    RăspundețiȘtergere