joi, 7 aprilie 2011

Despre cum o zi nasoala poate avea si Farmec...

In caz ca nu v-am spus pana acum picea mea face fite la masa. La fiecare masa. Si la plimbare. La fiecare plimbare. Drept pentru care eu traiesc suplicii zilnice. De mai multe ori pe zi. Adaugati la asta faptul ca nu am dormit mai mult de 3 ore legate azi noapte si o sa intelegeti ca nu am o zi foarte faina.

Am iesit la plimbare, diva maraia in carut. A inceput sa ploua si am alergat pana acasa. Adormit prunca, injurat printre masele, degustat iaurt...Suna telefonul. Numar nestiut. Raspund.Tot printre masele (scuze nenea curieru!!!) Zicea bietul om:"Aveti un pachet de la Farmec!!" No shit?????Nu , nu i-am spus asa, m-am repliat si am deschis rapid usa. Am desfacut cutia si brusc mi-a trecut supararea!!!

Ma stiti doar!!Jucariile noi ma fac fericita!!Si stiti doar ca sunt femeie si capricioasa raaaau cu cosmeticalele si oricat as iubi produsele pe care le am deja, ceva nou nu strica!!!

Cred ca stie deja toata lumea despre campania de promovare a noii game Gerovital Bio cu extract de Floare de colt!!Daca nu stiti o sa va tot povestesc eu si fetele din echipa lui Choco, adica echipa noastraaaaa!!Si desigur va vor povesti si alte fete din alte echipe, dar voi pe a noastra sa o puneti in rama!!:P:P

Ma bucur tare tareee ca sunt mostre la greu in pachet si ca o sa imi fac niste prietene fericite. Ma bucur ca pot sa implic si alti oameni in dileala mea cosmetica!Ma bucur tare tare ca marcile romanesti fac treaba din ce in ce mai buna!!

Ma duc sa mai sar in sus si in jos un picut!!Revin cu detalii!!De asta seara incep testarea!In curand incep imparteala de mostre:D:D Stay tunned, presimt si alte zile cu farmec!!:P

Puozele sunt nasoale ca de obicei, dar ce conteeeaaazaa??Conteaza ca uite ce de goodies si ce imbietoare si verzulii sunt!!!


Un comentariu: