Gerovital Plant- Opinii personale despre noua gama. Laptele demachiant first...

Sunt mai mult absenta pe aici. Cred ca e ceva in aer, am aceeasi stare de lipsa de entuziams fata de orice despre care vorbea si Koko zilele trecute. Sunt obosita si....sictirita??:P Dar am o datorie de onoare. Se incheie in curand campania de testare a produselor Gerovital, gama bio si trebuia sa vin cu reviw-urile.

First off, o sa va spun ce v-am mai spus. NEVER EVER n-o sa va vand gogosi doar pentru ca am primit produse moca la testare. NEVER. Asa cum NEVER will u hear from me ca altii va ofera bullshit doar pentru ca au parere diferita de a mea. Ce ii place si nu ii place fiecaruia e mega subiectiv. Ce ii prieste fiecaruia la fel. Sunt convinsa ca pasionatele de beauty nu urmaresc doar blogul meu, ci multe altele. O sa gasiti pareri diferite. Which is good. Pentru ca pana la urma alegerea va revine voua dupa ce va documentati si analizati.Era nevoie de aceasta introducere pentru ca, cu riscul de a fi considerata "nesimtita" eu voi povesti experienta mea cu aceste produse, experienta care nu a fost deloc una fericita!Dar hey, poate pentru voi va fi asa cum cunosc atatea persoane care au pareri bune despre Gerovital. O sa va spun si ce pareri au avut fetele carora le-am oferit seturi de mostre spre testare!

Intai o sa va ofer perspectiva mea generala asupra gamei. So, recunosc ca nu am acordat mare atentie reclamelor pentru ca imi displace personalitatea care promoveaza produsele:))). Da stiu, cat de aiurea??!!Dar eu asa sunt. Si nu, nu ma puteti convinge pentru ca am motivele mele sa am aceasta parere. Apoi a urmat campania Trender si am aflat detalii muuulte. Am ridicat un pic spranceana afland ca produsele sunt toate cu extract de floare de colt. M-am calmat cand am prins si eu ideea: flori de colt care provin din culturi bio, nu florile de colt alea de teoretic ar trebui sa faci puscarie daca le smulgi din muntii patriei. Ma stiti prea bine, I really don't care about ingredients(soooorrry...)!!!Cu toate astea ideea de gama bio suna bine.

Le-am primit si le-am "bagat in teste" in aceeasi zi. Here are my opinions. O sa fac azi trei postari separate pentru fiecare produs pentru ca daca nu ar fi kilometric...Si un post cu parerile celorlati testeri cadorisiti cu mostre..

LAPTE VITAMINIZANT DEMACHIANT:



Ambalajul imi place sincer. E simpatic. Arata dragut pe dulapior in baie. Imi place verdele ala tare mult.Apreciez capacul cu filet pentru ca de multe ori m-am trezit ca mi se rupe capacul demachiantelor. Si nu, nu manifest acte de violenta impotriva lor. Imi place ca "are gaura mica"(da stiu suna ca dracu' but that's the truth)=)).

Cam aici se opresc "placerile" legate de demachiantul asta. Mirosul care multora le place mie mi se pare PREA MULT. In primul rand mi se pare dubios ca un produs bio sa "duhneasca de la o posta", chit ca "duhneste" frumos. Imi place parfumul...dar nu pe fata. Si sincer, dupa ce ma demachiez si ma dau cu crema fata mea miroase vreo cateva ore. That's not right. Pentru un om cu migrene si intoleranta la mirosuri puternice sigur va fi nasol. Ok, e perfect normal ca unora sa le placa mirosul (nu e un miros urat...) dar eu personal nu tin neaparat (de fapt nu tin deloc) ca produsele mele de ingrijire a fetei sa aiba miros persistent.

Apoi consistenta.For me it's a no no. Imi plac texturile cremoase iar aici avem de a face cu un ceva fluid fluid. It's runny. Like hell. Ceea ce ma aduce la urmatorul dislike. Se consuma repedeeee. L-am folosit doua saptamani si mai am cam jumatate de sticluta. Folosind cam 4 dischete demachiante la o demachiere. Mi se pare ca "il beau prea iute". Si nu am facut risipa..

De demachiat demachiaza, nu zic ba. Destul de bine as putea spune. Daaaar pentru mine s-a dovedit a exista o problema. Eu sunt lenesa. Nu prea am chef si timp sa folosesc demachiant special pentru ochi. Si pana acum n-am patit decat cu inca un demachiant Nivea sa ma usture ochii in ultimul hal (n-am ochi sensibili). Ei, cu asta. AOLEOOOOO!!!Simteam ca imi ies ochii din cap. Arde, ustura auchhh. For me...Pentru ca de exemplu i-am dat sa se demachieze cu el si altcuiva care n-a patit faza asta. Pentru mine a ma demachia in timp ce bocesc sau a boci in timp ce ma demachiez e naspa...

Si cel mai grav acum. Stiti ca scapasem de minunile de pe fata, da??Stiti ca n-am ten sensibil. Si ca nu mai aveam cosuri, pete alea alea. N-am schimbat nimic in rutina de beauty in afara de demachiant si crema de zi (si serul de ochi..). Ehhh..dupa prima seara de folosit demachiantul aveam un cos pe obraz. A doua zi, doua bube pe frunte..Si s-au tot inmultit. Yup...mi-am bulit iar moaca. Sincer eu care nu folosesc toner dupa ce ma demachiez cu acest produs simt nevoia de toner..Sau de spalat pe fata. Mi se pare ca imi incarca tenul, ca il imbacseste.

Gramajul e de 150 ml(fata de demachiantul meu obisnui care avea 200) si pentru aceasta cantitate veti plati cam 15 lei cred in plafare, supermarketuri, magazine si alte cele. Is it worth it??Pentru mine, NU!!!

E foarte posibil insa ca pentru voi sa mearga. Nu zic ca e un produs prost, doar ca mie nu mi-a facut bine.I am sorry..

Stay tunend for the rest.

Share:

5 comentarii

  1. Eu nu inteleg faza cu 4 dischete. si eu tot de atunci il folosesc dar l-am folosit cum scrie pe sticla: masezi pe fata si stergi. pun putin in mana, se intinde bine de tot pe toata moaca, masez un pic si cu o discheta se ia tot. iar la ochi topeste tot INSTANT si ma stii ca eu ma machiez, nu ma joc.... in fine, fiecare cu parerea ei dar nu inteleg faza cu consumatul repede. eu nici macar un sfert din el n-am consumat si, repet, chiar pun cantitati mari de spoieli pe fata zilnic

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma machiez zdravan de obicei, dar culmea in ultima vreme nu pot sa spun ca am excelat la acest capitol. Faza cu 4 dischete e asa. Eu nu l-am folosit decat o data cum scrie pe el, adica masand pe moaca si apoi stergand, pentru ca efectiv imi dadea senzatia ca imi imbacseste pielea. Si asa ca am pus produs pe discheta si demachiam. Poate de aceea s-a dus asa iute. Iar la ochi, da, curata foarte bine, dar pe mine ma USTURAA si ma ARDE!!

    Nu sunt Gica contra, dar asta e..

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt de acord sa subliniezi toate pro & con-urile, dar postarea ta imi inspira un aer malitios...

    In rest, esti haioasa!
    Te-as tot citi.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bud of rose serios ca n-am avut intentie sa fiu malitioasa. Sorry daca asa a iesit, poate sunt bitchier than ever si fiindca sunt foaaarte obosita si am tendinta sa bitch about everything!!Si daca tot am gasit ceva ce nu mi-a placut oi fi pus prea mult suflet in a fi rea:))N-am intentionat...

    Multumesc ca m-ai tot citi, ma bucur sa aud asta!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bud of rose, cred ca n-ai citit ce-am scris eu despre demachiantul asta, daca postarea Deenei ti se pare malitioasa :)) Pe mine chiar m-a amuzat, mi s-a parut faina.
    Sa stii, Deena, ca si eu, la fel ca tine, am patit aceeasi chestie cu demachiantul Nivea la ochi si am aceeasi parere despre asta de la Gerovital. Cred ca mi-am gasit in sfarsit pe cineva cu acelasi ten afurisit ca al meu! :)
    Ti-am citit si celelalte 2 postari si am fix aceeasi parere.

    RăspundețiȘtergere