Gerovital Plant- Opinii personale despre noua gama. Ser contur..

A venit si randul serului contur pentru ochi si buze:



L-am aplicat cu incapatanare dimineata si seara. Mi s-a parut foarte interesant ca poate fi folosit si pentru conturul buzelor. Mi-a placut modalitatea de aplicare. Cu ce rezultate s-a soldat folosirea cu religiozitate a produsului???Nimic notabil in sens pozitiv.

Din pacate am avut o perioada cand am dormit mai deloc spre 0 noptile. Si se vedea, Am sperat ca voi putea contracara efectul cu serul dar nu am reusit. Nu o data m-am trezit cu ochii umflati si tot umflati au ramas.

Fata de crema pe care o foloseam de obicei pentru ochi nu reuseste sa imi confere luminozitatea aia in jurul ochilor. Si nici senzatia de racoare si prospetime. Ciudat, desi e ser (teoretic serurile sunt mai light decat cremele ca textura, nu??), lasa reziduuri lipicioase cand il aplicam. Si nu puneam mult. DELOC!! Si din pacate desi nu aplicam direct pe pleoapa si nu bagam in ochi (ca doar nu am luat-o razna de tot) tot simteam o sezatie neplacuta, nu neaparat ustuime, dar niste intepaturi cam dubioase.

Si aha...mirosul tot ala e!!Parca nu la fel de pregnant, dar hei, ochii nu sunt asa aproape de nas ca sa ii pot mirosi!!:D

De asemenea am niste dubii legate de cantitate. 15 ml din cate stiu in jur de 15 lei..Pe acolo. Intr-adevar nu consumi mult produs, dar eu ma obisnuisem cu o cantitate ceva mai mare tot la banii astia. Si mai si functiona. Asa ca probabil voi reveni la fosta crema de ochi. De fapt, nu probabil, sigur!!!

Ridurile de expresie din jurul gurii sunt tot acolo, dar nici nu ma asteptam sa le faca ceva. La cat vorbesc si ma stramb si rad numai botoxul le mai drege pe alea!!:))

Asta seara o sa revin cu o postare despre mostrele folosite de prietenele mele si cu parerea mea finala despre ceea ce am testat!!!

Pana atunci va urez spor la ultimele pregatiri de sarbatoare. Ceea ce imi urez si mie!:))

Share:

3 comentarii

  1. De acord cu tine. Se pare ca nici pe mine nu m-a incantat, de fapt, mi-au aparut mici buburuze in zona ochilor dupa ce l-am aplicat. Am ramas masca, nu stiam ce sa fac. Nu vor sa se retraga, mai astept putin, si , desi nu am blog sa comentez asupra lui, nu l-as recomanda in veci. Nu stiu exact cine din blogosfera a cautat toate ingredientele unui produs din gama aceasta si...m-am lamurit. Produse proaste, conform pretului. Si ca sa fac o mica comparatie, Crema pentru contur ochi de la Cosmetic Plant e muuult mai buna! Merci pentru post-ul de azi, ma bucur ca nu-s singura careia nu i-a placut :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Lavy, a patit acelasi lucru ca tine si o prietena de a mea care a testat serul. Urmeaza sa scriu in postarea dsp mostre. Si da, eu de acum nu mai schimb crema cu Q10 de la Cosmetic Plant care e chiar ff buna!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine m-a oripilat nenorocitul de ser, dupa 3 zile am abandonat experimentul cu ochii inrositi, usturimi, lacrimat, privire incetosata si intepaturi. Ma simtea de parca ma trasese curentul si imi intrase si nisip.

    RăspundețiȘtergere