luni, 4 aprilie 2011

Nails of last week:P:P and review

Cand m-am intalnit cu Moony, am tras si o tura prin Dm. La raftul cu produse S-he batea vantul. Am vazut la glossuri ca scria reducere 50%. Nu aveam ce sa luam ca era pustiu dupa cum ziceam. Daaar Moony mi-a aratat o oja la care tanjea de ceva vreme..to be exact mai multa vreme. Dar pe care nu si-o luase ca de fiecare data ii spunea BF ca are prea multe. Ehhh, eu am lasat-o sa si-o ia!!Ajungem la casa. Pretul de la raft 10 lei...Zice casiera:4.99. Ne benoclam una la alta, eu sar in sus si in jos si zic:"mai era una la raft, asa e??" Si uite asa m-am ales si eu cu oja visurilor lui Moony.

I must say I am not sorry. E o culoare deosebita. Nici nu te prinzi exact ce e. In sticla arata inclusiv gri...Pe unghii e mai mult kaki cu niste irizatii aurii very nice. Acopera extra bine. Am dat doua straturi asa din inertie dar ajungea si unul. Se aplica foarte fain, fara dungute si prostii de genul. Rezista..Vreo 3 zile in conditii de stat cu ghearele in apa la mine inseamna bine.. Chiar imi place de ea si o sa o port chit ca nu prea e culoare de primavara.Acum am manichiura de primavara, dar asta e postarea de maine:P:P

Nu stiu daca o mai gasiti dar eu v-am aratat si codul ei ca poate poate. Swatchul ala pe hartie e facut si pozat de Moony care are mult mai mult skill cu aparatul foto.

Si da stiu ca in poza asta cuticulele mele sunt teribile dar m-am facut rapid cu oja fara sa mai stau sa bibilesc nimic. Vroiam sa vad cum arata!!New toy!!:P

Revin astazi cu niste postari..M-am facut fata buna, v-am zis!!!

Pupici cu miros de formaldehida,
Deena



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu