marți, 5 aprilie 2011

NOTD-OPI You're a doll

Sa fim lamuriti. Mereu m-a tentat OPI.Au nuante faine si nume catchy. Ojele lor sunt renumite ca rezistente, bune gospodine si jurnaliste inteligente:P Nu m-am indurat sa dau 35 de lei pe o oja. Mi se pare mult pentru bugetul meu. Mie imi place sa am nspe sticlute colorate si avand in vedere ca ma tin pe unghii 2-3 zile (mai mult nici nu vreau) si lacurile Golden Rose, why spend 7 times the amount??

Da stiu..am dat 23 de lei pe China Glaze. We'll get to that!!!

Ei bine, intamplarea face ca am primit de la Simo o oja OPI din Holiday Collection 2008-Holiday in Toyland. Nuanta You're a doll!!See, numele si e suficient sa te faca sa zambesti. Nuanta e foarte faina. Greu de descris.Un fel de liliachiu prafuit cu un pic de gri prin el..???Si cu straluci miiiiiici cupru (sau poate rosii??). Stralucii sunt chiar foarte mici, de la distanta nu se vede nimic, doar daca te uiti atat de aproape de ti se incruciseaza ochii reusesti sa ii bunghesti pe unghii! Nuanta de baza nu mi se pare extraordinar de unica(stiu ca unic nu prea se pupa cu extraordinar, dar ce daca??) si sunt aproape sigura ca s-ar putea gasi un dupe pe la Flormar, Seventeen sau chiar pe la un metroi.

Acum datele tehnice. Se aplica super. Super I tell u. Intr-un strat eu o vad buna chiar si de un top pentru french...I am weird like that!In doua acopera destul de fain, dar stiti ca eu nu suport sa vad albul unghiei, asa ca am aplicat 3 straturi. Se usuca repede. Nu foarte repede, dar suficient de iute incat sa nu te apuce pandaliile stand cu mainile in sus. Rezistenta. Let's seeee...M-am dat cu ea sambata seara, in dimineata asta mi-a sarit un pic oja de pe varfuri la trei unghii. U do the maths!!Eu sunt multumita, v-am zis, nu stau prea mult cu aceeasi culoare pe gherute. Plus ca am spalat ceva ture de vase si am curatat cateva kile(exagerez fireste) de legume. Asa ca am avut mainile in apa suficient cat sa o apreciez ca oja buna.

Still daca ar fi sa dau banutii pe ceva mai scump si interesant cred ca as alege tot China Glaze. Poate o sa imi schimb parerea. U can never know!!

Asa arata(nu ma mai scuz pt cuticule, stiti deja, le dau cu geluol de la Kallos, le hidratez cu ulei si crema si le imping delicat.Nu le mai tai, nu le mai agresez. Vreau sa le educ chit ca asta presupune ca uneori arata urat si uscate cu toata hidratarea). Am adaugat si o poza luata de la Scrangie de pe blog, ca sa vedeti exact ce si cum ca aparatul meu e crappier than ever!!





I'm a doll!!!Deena

7 comentarii:

  1. E draguta culoarea. La mine nici o oja nu rezista mai mult de 3 zile pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu culoarea asta si chiar imi place. Cu top coatul de la OPI m-a tinut 5 zile, cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca-ti place :)

    sper ca data viitoare sa te cadorisesc cu o nuanta si mai frumu' :)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa culoarea, o am si eu si ma tine cu un top coat de la flormar 5 zile. sa o folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoase unghiutele si oja!pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa! Cat despre cuticule, nu vad, despre ce vorbesti?:P
    Pupici

    RăspundețiȘtergere