Parerile prietenelor mele despre gama Gerovital Plant cu extract Bio..And some thoughts!

Ma bucur ca nu am postat ieri si aceasta ultima parte, pentru ca peste noapte multe se pot intampla. Voi incepe prin a va spune despre feedback-ul primit dupa folosirea mostrelor!

Fata 1. A folosit crema antiimperfectiuni si mi-a spus ca ii place. Ca ii usuca cosuletele, ca nu ii agreseaza fata astfel incat sa se "cojeasca", asa cum patea cu alte creme de acelasi gen. Mi-a spus ca dupa cateva pliculete de mmostre nu vede neapart schimbari radicale, dar ii place totusi cum se comporta crema pe tenul ei, mai ales ca are un ten destul de pretentios si problematic.

Crema hidratanta i s-a parut ca si mie ca intra greu in piele, dar a spus ca totusi isi simte pielea ok, iar ea nu e deranjata de miros(am spus de altfel de la inceput ca asta e o preferinta personala!). Crema nutritiva i-a pasat-o mamei ei pentru ca i s-a parut prea mult pentru tenul ei. Mama desi are peste 45 de ani a fost incantata de rezultat si a spus ca isi simte pielea elastica.

La serul de ochi fata numarul 1 a spus ca n-a avut reactii adverse, nu i s-a parut inca nici ceva iesit din comun.

Fata 2. A folosit crema hidratanta si mi-a spus ca ii place, ca hidrateaza ok in conditiile in care ea are pielea foarte uscata. Ei i s-a parut ca ar fi mers sa fie chiar mai hidratanta...adevarul e ca na, tipuri de ten diferit cer clar si grade diferite de hidratare.

Cu serul de ochi a intampinat ceva probleme. Are ochi sensibili dar stiind ca acest ser contine extract bio a vrut sa incerce. Au usturat-o ochii, i s-au umflat pleoapele si i-au lacrimat rau. Nu a mai incercat a doua oara, dar a spus ca in ciuda acestui incident crema hidratanta tot ar cumpara-o.

Fata 3. A folosit crema antirid si i-a placut foarte tare. Era incantata ca isi simte pielea supla si relaxata si ca nu ramane cu pelicula lipicioasa pe fata. Mi-a spus ca dupa ce a incercat si alte creme antirid de la alte firme de pe piata o sa o cumpere si pe aceasta full size pentru ca are impresia ca pentru pretul pe care il are chiar isi face treaba.

Fata 4. Mi-a spus ca a patit cam ca mine dupa ce a utilizat crema hidratanta. A simtit ca are porii imbacsiti si dupa doua zile de utilizare i-au iesit bubite pe fata. In schimb crema nutritiva i-a priit, desi textura ei e teoretic mai "grea"!!

Fata 5. A disparut in ceata si are mobilul inchis:)))

Eu consider ca acest rezumat arata cel mai bine ceea ce am spus: Each person to oneself!!! Sunt absolut convinsa ca au fost foarte multe fete care au gasit in aceasta game produse care le-au facut bine si care le-au placut. Am vazut ca parerile diferite au iscat mici "dispute"(mult spus ) in blogosfera!

Eu cred ca nu am jignit pe nimeni spunandu-mi opinia, mai ales ca am precizat CLAR ca asta e STRICT EXPERIENTA MEA!!Asa cum n-am spus ca "nimeni sa nu se atinga de gama asta". Fetele care au avut pareri pozitive despre gama nu o spun doar de "flori de mar". Cunosc o mare parte dintre fetele care au participat la campanie si nu sunt nici ele genul de persoane care sa "minta poporul cu televizorul". Ceea ce trebuie sa intelegem e ca :"suntem diferite". Am dat mai multe sanse acestor produse tocmai pentru ca am admis ideea ca putea sa fie si altceva care sa dauneze tenului meu (cum foarte bine a subliniat si Jules in articolul de azi).Dar starea tenului meu s-a inrautatit pe parcursul folosirii gamei.

Chiar daca nu am un ten extra sensibil si am schimbat produsele de ingrijire a fetei de mai multe ori, fara a intampina probleme, acum s-a intamplat sa fie asa. E parerea mea sincera, nu imi cer scuze pentru ea, nu consider ca "am dat cu pietre". Nu pretind ca m-as pricepe ce din compozitia cremei mi-a facut rau. Ummmm de fapt cred ca pur si simplu "ceva a reactionat" cu tenul meu, nu ca unul din ingrediente e baaaaaad!!!

Nu merg pe principiul "hai sa ma arat spasita ca sa nu fuga lumea de pe blog". Nup, vreau doar sa clarific situatia pentru ca poate stilul meu prea glumet si taios uneori a dus la interpretari, asa cum spunea Rose Bud intr-un comentariu. N-am intentionat sa fiu malitioasa. Doar sincera!Si voi continua sa fiu asa la fiecare review fie ca produsul e oferit intr-o campanie de testare, cumparat de mine sau primit de la vreo prietena@!!

E important sa invatam ca parerile diferite sunt bune si ca nu trebuie sa "ne dam una alteia in cap" just for being different!!Eu respect fiecare review pozitiv facut de fete si sunt convinsa de adevarul spus de ele. Asa cum pot fi si ele convinse ca n-am nici un interes sa mint!!!



Avum va las, fug la pasca si la salata boeuf si mai tarziu la salon sa ma fac si eu gigea pt sarbatori. O sa va povestesc despre experienta intr-o postare viitoare!!!

In caz ca nu mai apuc sa postez in aceste zile va urez tuturor sarbatori frumoase, vesele, pline de caldura si de flori. Cu oameni dragi, cu mancare buna, cu plimbari lungi, cu leneveli care sa va detensioneze si sa va pregateasca pentru ica o tura de "viata grea" pe urma!!:)

Ne auzim cel mai probabil pe marti-miercuri, asta daca nu cumva n-o sa fiu prea agitata ca sa ma pot tine departe de blogosfera!!

Share:

1 comentarii

  1. iti doresc sa ai parte de sarbatori fericite alaturi de familie si cei dragi! :*

    RăspundețiȘtergere