sâmbătă, 9 aprilie 2011

Playin makeup:)

Machiaj de proba pentru cununia civila a prietenei mele Mirela!!Aveam emotii. Si sincer eram taaareee incantata ca s-a lasat pe mainile mele. Mai incercam si alte variante daca avem timp. Mie mi-a placut ce a iesit. Si ei, desi era un pic bulversata de cat de diferit e fata de ce obisnuia ea!!:P Ziceti voi ca nu e o frumoasa?!!!!!???
As fi vrut sa va ofer before and after dar ca o desteapta am uitat de before...



Zici ca sunt barbierul nebun:)))Cam asa arat!!:P







Poza cu buzele aranjate nu posed!!Smart ass...O sa fac avem mai multe imagini la momentul 0. Acum a fost de joaca. Nici tenul nu e perfect ca Mirela mea a simtit nevoia sa isi zgarme niste cosulete chiar cu o zi inainte!!BAD MIRELA!!!Si nic un fond de ten nu poate sa acopere cojitele alea...








Fireste ca trebuia sa probeze si rochia cu machiajul...Si sa isi exerseze freza:P






Acum spuneti voi:Eu o vroiam mai smokey, cu niste accente coral care sa sparga monotonia. Dar nuuu Mireluta mea e conservatoare. Si asa i-a luat ceva minute sa se obisnuiasca. Zicea ca e atat de smokey pentru cum se machiaza ea!!:P Si pana la urma i-a placut!!Femeile asteaaa!!!

6 comentarii:

  1. Foarte dragut machiaj, simplu dar ii bune in valoare trasaturile. Si eu am emotii cand trebuie sa machiez pe cineva, mai ales inainte cu o zi numai la asta ma gandesc. Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. tu esti tare dragalasa!se vede ca depui pasiune!!!machiajul e frumos,bravo!pup

    RăspundețiȘtergere
  3. da,cam simplu machiajul pentru cununie.Ar fii trebuit sa se lase pe mainile tale ,sunt sigura ca ar fii iesit frumos machiajul asa cum ai spus u cu accente coral:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place mult de tot rezultatul, nu mi se pare smokey, este chiar extrem de soft, cel putin pentru cum ma machiez eu in general.

    RăspundețiȘtergere