miercuri, 13 aprilie 2011

Wishing for

Am cam neglijat rubrica asta, nu pentru ca nu as mai avea nimic pe wishlist (that will never happen!!:)) ci pentru ca mi-a fost lene. Dar acuuuum, am un incentive in pluc sa o reiau. E ziua mea peste o luna si un pic si na, poate inspir oamenii sa imi ia cadouri faine=))

Cu vreo saptamana in urma Shopperita punea poze cu niste pijamalute dreamy de la Victoria's Secret. Si daaaa, I totally feel her!!Nu vreau neaparat Victoria's Secret ca mi-ar fi greu sa le achizitionez si mi se par si cam scumpicele, dar vreau pijamalute frumoase. Camasi de noapte bla...Si nu, nu ma refer la genul ala de "sleeping stuff" care de fapt e pentru altceva, nu pentru dormit:))Sunt frumoase si alea, dar ideea era sa dorm imbracata gigea si confortabil and totally feel like a princess. Va las cu cateva imagini luate tot de pe Victoria's Secret. Trebuie sa gasesc niste chestii asemanatoare si nu prohibitive ca pret pe la noi. Ca pijamale cu mutunachi tot am :))









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu