luni, 2 mai 2011

Campania trender Fa NutrSkin

Cu toate cate s-au petrecut in ultima vreme nu am apucat sa va dau vestea!!Am fost si eu aleasa intre cele 120 de trenderite pentru cea mai recenta campanie WOM(word of mouth) pe Trender.ro.Este vorba despre noua gama de produse Fa NutriSkin cu 7 ingrediente nutritive unice. Startul campaniei de testare s-a dat azi si o sa ne simtim FAntastic impreuna cu aceste produse "calde" de pe banda de productie pana in 5 iunie cand vom pune punct testarii.

Coletul a ajuns devreme, pentru a-mi asigura un inceput de saptamana mai vesel decat al saptamanii prin care tocmai am trecut. Am adulmecat, am testat deodorantul right away si am folosit crema pe brate. So far so good, am un feeling bun despre produsele astea. Nu va dau mai multe detalii acum, pentru ca vreau sa va ofer o postare cu mai multe detalii despre produse si campanie si pentru asta trebuie sa imi fac temele!!:P

Va arat doar "primele momente" FAntastice:))Cum am desfacut coletul pitica mea a inceput sa intinda mana dupa "sticlute". Da, din pacate e unul din copiii aia carora trebuie sa le distragi atentia ca sa manance si tot din pacate jucariile ei nu mai prezinta interes in astfel de momente. Se pare insa ca ambalajul de la aceste produse a primit un plus din partea ei..In poza cu lotiunea se chinuia sa deschida capacul, dar nu a reusit..pentru asta lotiunea primeste un plus de la mine=))) Nu judecati gurita pictata cu mar si banana, face bine la ten, u should try it sometimes!!:P





4 comentarii:

  1. ce frumoase poze!piticul e tare dragalas!asteptam review.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ce fetita frumoasa are mami.De acum incepe sa fie cocheta.Felicitari!Abia astept sa ne impartasesti parerea despre produse.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosestwi cu placere:D
    Ce pitic frumos ai:D

    RăspundețiȘtergere