Going frugal-things I need

Lume lumeeee, m-a cam luat valul si pun numai titluri in engleza. Si scriu cam mult "corcit". E ciudat ca atunci cand vine vorba de machiaj si procedee de infrumusetare mi-e mai la indemana sa ma exprim in engleza. De fapt, de ani de zile creierul meu gandeste si in engleza. Ciudat, stiu, dar am bagat de seama ca e cam boala cronica la generatia noastra!!

Asa..Sa va explic. Am sarit peste postarea cu favoritele lui aprilie. DE CE??Pentru ca nu aveam mare lucru de aratat sau spus. Aprilie a fost plictisotoare in privinta frumusetii. Daaaar am evaluat dezastrul. Nu mai am timp de rutina elaborata dar beauty case-ul geeeemeeeee, e overflowing. Booooon!!!Se cer luate masuri. REGIM!!Ca postul nu merge. Am incercat 10 pan-uri. DEGEABA. Nu. Facem asa. Cumpar ce mi-e strict necesar si ma mai tratez cu cate o atentie ocazional cand plange rau inima in mine. In rest ma abtin. Si e pe bune. Mi-am facut categorii de produse, cum o sa ma caznesc eu sa consum din ele. O sa va arat si voua cat ma zbat...pe parcurs.

Problema e urmatoarea. Ca in legile lui Murphy IAR mi s-au terminat 5et34765378564 chestii deodata. Fond de ten, pudra, blushul favorit, mascara si tusul de ochi lichid. Mdeah. Incep bine postul. I need to go shopping. Cu fondul de ten stau un pic in dubii ca tenul meu si-a revenit din nou dupa micul esec Gerovital Plant. S-ar putea sa fie suficient un tinted moisturizer dar mi-e ca ma voi simti prea "goala":)). Inca sondez terenul. Cert este ca ma fac cuminte si ma apuc de investit in garderoba pustiita de ani de zile:))

Aaaa da si inca ceva ca postarea asta s-a transformat intr-un mare rant. De ce nu ma trage nimeni de urechi??Voi ati vazut cum se numeste blogul asta???Si ati vazut de cand n-ati mai vazut neam de machiaj pe aici???Nu vi se pare ingrijorator???Stiu ca nu sunt vreo mare priceputa in ale pictatului, dar la naiba, daca nu exersez nici nu voi ajunge. Si Dumnezeu mi-e martor, I really wanna be god at it!!!Asa ca suturi in fund sa ma machiez. Mai mult de fard bejuliu, liner colorat, pudra, blush, gloss si mascara. As in...MACHIAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!

Si inchei cu o chestie faina. Ieri in statia de autobuz de la Crangasi (plina de uncool people) era o tipa care mi-a atras atentia. Ma mir ca nimeni nu se uita dubios la ea, cum face romanul cu orice iese din tipare. Imbracaminte de punk dude, freza VERDE INCHIS , breton filat, ras in cap pe o parte, pe partea cealalta taoat cu ciobul si la spate coada rasucita pana pe la mijlocel.:D:D Si UN MACHIAJ...de mi-a venit sa merg sa o pup. Numai ca era posibil sa mi-o iau grav. Machiaj din ala stil grafitti, mega colorat, blenduit impecabil, o amestecatura de nuante vii si intense de ziceai ca i s-a scurs toata paleta 120 pe pleoape. Dar intr-un mode genial, nu papagal style!!!Hmmmm, de ce nu i-oi fi spus ca e machiata bestial???:D:D

Rant over. Revin cu alea alea.

P.S:Crema de corp FA e GENIALA!!!Si nu exagerez. I wanna marry it!!!!Si deodorantul m-a surprins in mod placut, dar crema....CREMAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Review coming really sooooooooooooooooooon!!

Share:

1 comentarii

  1. Sincer, mie imi plac la nebunie "ranturile" tale. De aia revin mereu cu drag :) O opinie personala :D

    RăspundețiȘtergere