marți, 10 mai 2011

Kiss the ocean

Habar nu am de ce am pus un astfel de nume machiajului de azi (yup, ati citit corect MACHIAJ)!!In afara de faptul ca da, imi inspira vara si plaja si alea alea. Nu ma judecati prea aspru. N-am mai facut machiaje "semi-elaborate" de luni de zile. Asa ca eu zic ca e chiar decent pentru o pauza asa mare. Nu mi-am iesit chiar de tot din mana.:PCe modestie pe capul meu!!!

Dap, eyelinerul e un pic wavy (ca sa se potriveasca cu tema marina), da, am fugit la pice ca racnea si m-am murdarit de rimel pe sub ochi, nu nu am pic de fond de ten pe moaca si porii mei sunt cam huge. Aaaa da si am niste sprancene semi au naturel MINUNAAAAATEE(NOT). But I still feel kinda pretty!!!

Aaaa legat de eyeliner. Ii multumesc Iguanitzei pentru pontul cu Farmasi. This shit is really nice. Si doar 7 lei. Cum sa ii rezisti???O sa fie o prezenta constanta in viata mea. :)))




10 comentarii:

  1. iote ideea pentru machiajul meu de maine :D va imbratisez, si pe tine si pe picea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place. Ma faci sa-mi doresc iar ochi caprui..eu nu as putea sa folosesc culorile astea...ooof!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, foarte frumos machiajul tau, se potriveste foarte bine culorii ochilor tai :)
    Te-am adaugat in lista mea de bloguri, m-as bucura daca ai putea sa ma adaugi si tu.
    http://vintagelooksimona.blogspot.com/
    merci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuuh, ce frumos! Imi place mult cum iti vine acest machiaj! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mamico, scoate si tu headerul ala de sus. Sa o pupi pe pitica! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. yayy ce frumos e:x iti sta foarte bine si..cum ziceai si tu..esti pretty:p

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi place mult eyeliner-ul Farmasi, dar ideal ar fi fost sa fie un negru mai intens cand se usuca. Dar si asa, il ador.

    Nice make-up. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de tare eee! Chiar nu ti-ai iesit din mana, mami! :*

    Hmmm, eu nu mi-am luat tusul asta desi am fost la standul Farmasi in Timisoara, so, SHAME on ME!
    Aaah ce mi-e ciuda ca eu am ochii albastrii si nu prea merg culorile astea...
    Uoof!
    En fin, asta e!
    Pup mamii! :*

    RăspundețiȘtergere