luni, 20 iunie 2011

Incet dar sigur intru in randul lumii:D

Just a quick note: in sfarsit am adresa de mail numai pentru blog. Urmeaza pagina de facebook. Nu garantez si twitter pentru ca mi se pare taaare complicat si nu am timp sa descalcesc tainele lui momentan.

So, va astept sa imi scrieti, de bine, de rau, cu injuraturi, cu poze, cu sugestii, cu request-uri cu ce vreti voi la adresa de mail:

makeup.dream@yahoo.com

Sa plooo cu mailuri!!

P.S:Primesc cu drag si mailuri non-beauty related. Puteti sa imi povestiti ce vreti voi si o sa incerc sa ii raspund fiecaruia:) Sometime ranting is quite the cure!!:P
P.P.S:Bare with me ca urmeaza si pimpuirea aspectului blogului dar stiti voi ca eu sunt technology challanged si ca "lucrez" in bucati miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiciiiii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu