joi, 2 iunie 2011

Just a tip Thursdays- Azi:helping the makeup hoarder in you:))

Ok, ideea e furata de la o tipa cu blog de organizing din afara. Dar nu cred ca se va supara:P. Pluuus ca ea face Just a tip Tuesday!:))Asa ca eu am fost smechera si am schimbat ziua. O sa vedeti in rubrica asta quick advice din toate domeniile cu care ma confrunt eu. Predominant va fi beauty dar sa nu va mirati daca o sa va povestesc cum sa scoateti jegul dintre rosturile de la gresie:)) Daca vreti sa vedeti ceva anume aici just let me know si daca ma pricep o sa gasiti aici "pearls of wisdom".

The tip for today e de fapt o provocare pe care mi-am impus-o dar care v-ar putea inspira si pe voi. Here goes. Nu as putea sa imi impun sa folosesc nspe farduri complet pana sa cumpar altceva. Asa ca am inceput cu o chestie micuta despre care v-am vorbit ieri. Daaaar daca tineti voi minte toamna trecuta ma apucasem sa folosesc paleta 120 timp de o saptamana ca sa arate si ea "atinsa". Well, am o GRAMADA de farduri care arata abia atinse si inca as mai vrea. Mi-am propus sa bag in functiune ce am fara sa mai uit de ele. Incep cu o paleta Amuse foarte faina care pentru mine a fost "mama" paletei 120.

Asa arata ea acum (stiu ca e murdara, dar hey, treceti peste). Am pozat fiecare tavita pentru caaa peste o luna o sa va arat progresele. Nu o sa ma machiez DOAR cu asta pentru ca as intra intr-un cerc vicios ignorand alte farduri. Nup. Am de gand doar sa folosesc zilnic macar un fard din ea. Textura fardurilor e misto, color payoff great. Problema e ca o am de ceva timp si unele pastilute au inceput sa se intareasca. Nu ma lasa inima sa o arunc just yet. O sa vedeti ceva lokuri facute cu ea. Nu promit sa postez zilnic machiaje, daaaar pe cat de des o sa pot o sa va servesc cu o portie de paleta Amuse.

The tip is simply SHOP YOUR STASH Redescoperiti produse pe care le-ati iubit pana a aparut o "jucarie noua" si apoi le-ati uitat pe undeva in asteptarea termenului de expirare!

Am gasit o practica faina la un youtube guru pe care il urmaresc(nu mai stiu la care ca urmaresc tons!). Tipa isi scotea in fiecare saptamana din colectie produsele de machiaj pe care vroia sa le foloseasca. Dupa care in saptamana urmatoare scotea altele la suprafata si tot asa. Bine, fata avea MUNTI de produse, dar macar asa folosea din cand in cand fiecare chestie.

La fel am gasit o tipa (tot youtuber) care avea o ditamai colectia de parfumuri si le rotea nu doar pe sezoane ci: timp de o luna folosea un parfum de zi si unul de seara, apoi altele doua luna urmatoare. Singura exceptie era parfumul ei "semnatura" pe care il putea folosi oricand. Mi s-a parut simpatica ideea. Eu nu am "decat" vreo 7 parfumuri si le rotesc saptamanal (si in functie de sezon) dar pentru cele cu colectii impresionante e o idee. Of course e cam greu ca na, ne parfumam in functie de stare, daaaar eu subliniez aici ca orice e posibil.

Ca poti sa folosesti ce ai si sa te bucuri de fiecare produs in loc sa il uiti undeva ingropat. Faceti asta cu cremele de corp daca aveti un intreg stoc. Cu ce vreti voi. Eu am inceput sa aplic faza asta chiar si la accesorii. Am 60 de perechi de cercei si din ele purtam cam 5:)). Asa ca zilnic port altii mai nou!

Get the point??Am batut campii la greu. Incercati sa vedeti faza asta ca ceva ce va va ajuta si sa economisiti bani!Avand ceva "nou" la indemana o sa faceti mai usor fata tentatiilor. Si puteti sa descoperiti chestiile care chiar nu va plac si nu vi se potrivesc si eventual sa faceti schimburi cu prietenele!!That is always fun!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu