Castiga cu Farduri.ro

Cand Jules a postat pentru prima data despre acest magazin, am fugit de mi-au sfarait calcaiele sa il gasesc. Si there it was: magazinul outlet de cosmetice de lux al viselor mele:)) Dupa cum stiti nu pot pleca de acolo cu mana goala. Chiar si pentru mine care am program dubios magazinul fizic e mai mult decat accesibil, fiind deschis de luni pana sambata, intre orele 10 si 22. Mai pe scurt, as putea sa merg sa le fac cate o vizita chiar si dupa ce termin cu baia de seara a piticutei mele:)) Daca vreti sa stati undeva vreo ora si sa va simtiti ca in Rai, sau daca aveti banuti care se cer cheltuiti, just go there. O sa va faca cu ochiul atatea produse ca nu veti stii ce sa alegeti.

Oh well, cei de la Farduri.ro s-au gandit sa va bucure si pe voi. Si uite asa s-a facut concursul asta. Cum care>???Asta despre care va spun eu acum.

Sunt puse la bataie doua premii tentante:

Premiul 1(cu coronita):O apa de parfum (tester-unboxed), 50 ml, Nicole Miller si o lotiune de corp hidratanta din aceeasi gama. They smell lovely si zic eu ca sunt foarte ok in anotimpul asta care iti da dureri de cap daca porti parfumuri prea "grele". Plus un rujo-gloss:)) Innoxa.



Premiul 2: Un set de mostre Innoxa pe care le vedeti in toata splendoarea lor aici..Le am si eu si o sa va fac review ca sa va conving ca vreti si voi!!:P


Ce trebuie sa faceti voi??Well, sa urmati cateva reguli simple zic eu.

1. Sa fiti follower al blogului meu prin GFC si sa imi spuneti cu ce nume ma urmariti. (Pagina mea de facebook Makeup.dream este inca in constructie dar daca aveti voi placerea sa imi dati si acolo un like nu ma supar...promit sa revin si acolo in forta)

2.Sa fiti follower al paginii de FB Farduri.ro si sa aveti cont pe site-ul lor.(lucru care va va inlesni salivatul intens:)))

3.Precizati in comentariu numele cu care urmariti pagina de FB Farduri.ro si numele cu care v-ati inregistrat pentru cont pe site-ul lor. De asemenea o sa am nevoie de adresele voastre de mail. Le scrieti frumusel cu at si dot ca nu vrem spam pe aici..

4. Pentru ca eu consider random.org o unealta impersonala si pentru ca mi s-a lasat posibilitatea unui concurs the old fashioned way vreau sa aud de la voi povesti. Spuneti-mi care au fost cele mai penibile, triste, de tot rasul intamplari "beauty related" pe care le-ati trait sau la care ati fost martori. Make me laugh!! Voi alege castigatorii impreuna cu inca un "jurat". Asa ca make us laugh!!Povestiti pe larg, dati detalii:P


Concursul e deschis de astazi 14.07 pana in data de 07.08. Urmeaza ca in data de 8 sa afisez castigatorii. U have plenty of time till then!!

Best of luck to you all!!:D

Share:

10 comentarii

  1. GFC Precious Deedee
    Fb Andre Deea
    Farduri.ro inscriere Precious Deedee, cont Munteanu Andreea Ionela
    e-mail andredeea2deea[at]yahoo[dot]com
    Intamplare..hm..eu am obiceiul ca atunci cadn vreau un fond de ten nou, sa il testez direct pe fata...nu pe mana sau mai stiu eu pe unde..Ma uit si la tester desigur sa arate cat de cat ok. Intr-o zi m-am decis sa plec la astfel de cumparaturi si bineinteles ca nu stiam ce anume caut asa ca m-am apucat de testat pe fiecare particica din fata mea...cred ca am incercat vreo 6-7 (nuante si diferite marci)..La un moment dat imi suna telefonul...iubitul meu imi spune daca vreau sa merg cu el pana in praktiker sa se uite de niste lampi solare..eu zic:hai, ca poate imi gasesc si eu niste ghivece de flori patrate...Uit de fondurile de ten si incerc pe mana niste eyelinere, tusuri etc. Suna telefonul, ies in parcare, vine dupa mine. La prima vedere se uita ciudat la mine, apoi zambeste. Eu ma iau cu vorba, el la fel si iar zambeste. Dupa care imi spune: "ti-ai luat fond de ten sau ce spuneai ca iti iei?" Eu zic nu, ca sunt indecisa. El: "aaa mai trebuie sa mergi o data!?", Eu: da. El:"pai o sa te decizi cu siguranta acasa cand o sa te uiti in oglinda :))" Atunci mi-a picat fisa...Eram toata, pe fata, numai nuante de fond de ten, mai inchis, mai deschis,mai inchis, mai deschis, mai inchis si grabita si absorbita de eyelinere am uitat sa ma sterg...De aia, in drumu' meu de la cosmetice pana in parcare toata lumea imi zambea frumos...:))))..Bineintels ca am mers DIRECT ACASAAA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te urmaresc prin gfc cu Gabriela,Fb:Gabriela Cioc,am cont pe Farduri.ro cu abiro2001 at gmail dot com .Nu stiu daca e o intamplare funny,dar weekendul ce a trecut am fost la mare.Cum binteinteles ca nu pot sa stau natural la soare,am zis macar sa imi rimelez genele.Am luat primul rimel ce mi-a cazut in mana,pe care bineinteles scria mare "waterproof"...dar dupa 1 ora de stat in apa,cand ajung la sezlong,prietenul meu incepe sa rada in hohote.Da,mi se scursese rimelul pe toata fata.Concluzia,nu ma mai machiez never ever la mare:(

    RăspundețiȘtergere
  3. buna!
    gfc ony_stanciu
    fb likes ambelor pag si a ta :)
    oana alexandra stanciu
    cont pe farduri ony_stanciu@yahoo.com
    mail ony_stanciu@yahoo.com
    merci!

    RăspundețiȘtergere
  4. poveste :)
    eram in clasa a 9-a...incepusem sa ma machiez cu cosmeticele soramii, pe furis, evident, nu ne imparteam cosmeticele (ale ei erau mereu mai multe, mai frumase si mai profesioniste)...imi indreptam parul cu fierul de calcat, ma vopsisem bruneta si eram , cu toate aceste eforturi, o frumusete a clasei mele din liceu :) mereu cu genele lungi si intoarse (ma chinuiam cu aparatul), fond de ten impecabil, bluzite mulate, atitudine cool :)) - ritual de pregatire 2 ore inainte...intram dupa-masa, lucky me :)
    iata ca a venit si iarna...curtea liceului plina de zapada...baietii nastrusnici luau pe sus mandrele din clasa sa le bage la zapada pana la urechile pudrate :-s ...nu am scapat, desi tarasem dupa mine 4 banci...nimic...m-am pomenit in zapada...dupa ce am iesit la suprafata...si m-am dus la toaleta...am vazut un zombie :)) eu! rimel intins pe la ochi, par ravasit si ciufulit...imagine de fata cool stricata...ruinata...am stat in colt la calorifer...cu nasul in carti si caiete pana la sfarsitul zilei :)) ehe...am ajuns apoi pe a 11-a...trezit de la 7 dimineata...cui ii mai ardea de atata gatit? a trebuit sa imi obisnuiesc admiratorii cu un look mai natural si mai putin fresh :))

    RăspundețiȘtergere
  5. gfc: ciubotaru alina
    fb: alina andreea ciubotaru
    cont farduri: ciubotaru alina andreea
    red.meringue[at]yahoo[dot]com

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC ac3lya
    FB Raileanu Elena-Georgiana
    Farduri.ro inscriere ac3lya cont Raileanu Elena-Georgiana
    Email ac3lya@yahoo.com
    Cea mai funny intamplare legata de produse cosmetice si de frumusete s'a intamplat vara trecuta cand unul dintre unchi mi'a lasa in grija fetita (care are cam 14 anisori deci nu se mai considera o fetita).
    Stand la calculator vine din senin si'mi spune " Georgiana am vazut ca la baie ai o trusa de machiaj si ador culorile din ea. Ma lasi sa ma dau?" Era asa de dulce incat nu am putut sa'i zic nu , mai ales ca nu'mi place sa ii vad pe cei mai micuti decat mine tristi si bosumflati ca nu au voie sa faca ceva.
    I'am zis "da", s'a dus repejor la baie si a inceput sa se machieze. Cei drept stia ea ceva dar nu prea multe si nu m'am bagat sa o machiez.Am lasat'o sa isi faca moftul numai ca....
    Acum urmeaza marea problema.... suna unchiul sa imi zica sa cobor cu ea, k a terminat treaba si vrea sa plece acasa (nu stau in Iasi ). Ma duc in baie si ii zic iar ea lasa trusa de machiaj, isi pune rucsacelul in spate si'mi zice "hai sa coboram".Va dati seama ca m'am uitat la fatza ei si era comica, dar totusi o intreb " Nu vrei sa te stergi?" la care ea " Nu ca imi place cum imi sta"...ok....
    Pana la partier am incercat sa o conving sa ne intoarcem sa o demachiez iar ea fiind foarte mandra ca a avut voie sa se machieze imi zice raspicat "Nu!" Puteam sa ma pun rau cu ea si sa o fortez sa se demachieze? cu siguranta nu...
    Si ajungem la partier....iar unchiul era in fatza usii la lift...nu vreti sa stiti ce fatza a facut...cand era palid cand era rosu si ma intreaba ce inseamna asta , la care eu... "i'am dat voie sa se joace cu trusa mea de machiaj"....se parea ca m'a crezut dar nu a fost asa.Au plecat si s'a intamplat ca in weekend sa ne intalnim la bunici cu totii....parintii mei, eu... micuta domnisoara , sora ei si parintii ei.La un moment dat ma trage micuta domnisoara de o parte si'mi zice ca acasa au intrebat'o daca mi'am batut joc de fatza ei(ma luasera transpiratiile...copii spun lucruri trasnite) si o intreb "Ce le'ai zis?" la care ea "Adevarul.Ca m'am jucat eu in trusa ta de machiaj" . Pff mi'a luat o piatra de pe inima dar parca nu puteam sa imi privesc matusa in ochi. De atunci nu mai las pe nimeni sa se joace in trusa si produsele mele cosmetice.

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC Ana Maria P.
    Facebook Ana Panait
    Cont cu ana_maria.panait@ si numele Ana Panait

    Intamplari haioase nu am.Din fericire am fost cat se poate de norocoasa si nu am trecut prin situatii dificile :))
    Dar..este una in care am ras pana si eu.
    Se intampla acum 4 ani (aveam 16) si era prima oara cand am plecat la mare fara ai mei.Vreme super, apa calduta, totul perfect pentru bronzul perfect.
    Cum eu sunt purtatoare de ochelari, m-am gandit sa-mi iau o pereche pentru soare(un model super big care sa acopere cat mai mult) ca sa nu ma deranjeze mult razele puternice.Totul frumos pana in ziua in care am uitat sa ii dau jos...am stat la "prajit" cam trei ore (de obicei adorm pe plaja), si dupa, am plecat spre hotel.Cum pe drum raman mereu in urma pentru ca privesc indelung la tarabele pline de suveniruri, prietenele nu au observat urma mea superba din jurul ochilor pe care rama groasa a lasat-o pentru ca razele nu au putut sa o strabata complet :))va dati seama ca privirile celor din jur nu mi-au dat de banuit, eu fiind foarte mandra de bronzul meu superb pentru care ma luptasem.Si uite asa ajung eu in camera unde fetele raman uimite intrebandu-ma cum am avut curaj sa merg asa pe strada.Iti dai seama ca nu pricepeam ce se intampla si ce am, pana am ajuns la oglinda din baie unde am vazut minunea :)) rusinoasa de felul meu nu sunt, oricat de mare ar fi necazul pe care il patesc, ca doar deh..se-ntampla, dar acum ma simteam ca o blonda fara creier :))
    Cam asta ar fi tot.Nu ma prea pricep la povestit, deci nu ma astept ca povestea mea sa starneasca cine stie ce rasete.
    Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC _= COCO
    FB OPREA CAMI
    FARDURI.RO = CARMEN OPREA , carmen_g39@yahoo.com
    am plecat la plaja...cu trusa mea pretioasa..cu cele mai bune produse..ceasul rau...pisica 13...un ruj desfacut...imaginati-va...o naclaiala de nedescris...

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC: Dedeutza
    Fb: Alin Filipache
    cont pe farduri.ro: selandreea2009@yahoo.com

    Intamplar hazlii, am doar una si penibila zic eu.. Eram prin clasa a Xa, acum fiind a XIIa, nu ma prea machiam,cum nici acum nu o fac dup ace am patit in singura zi in care am fost machiata,aranjata la scoala si nu mi-a mai trebuit.. Eram prin clasa a Xa si fetele din clasa imi tot ziceau “ de ce nu te machiezi si u putin, s vii si u aranjata la scoala, k o adevarata domnisoara?” Si am zis bine,vin odata aranjata la scoala. M-am aranjat frumos, miam indreptat parul, mam imbracat elegant,dar in acelasi timp decent pentru a merge la scoala, m-am machiat, ce mai, aratam super, nici eu nu stiam ca pot arata atat de bine:)) Plec de acasa, ma urc in maxi taxi si cum ma apropii de intrarea in oras vad niste nori urati rau, ami ziceam in gand “ Doamne ajuuta sa nu ploua, te rog”, da nu m-a ascultat.. Si a inceput sa ploua, dar ce ploaie… Mama mama.. Cobor din maxi taxi si ma uit la ceas, mai aveam 10 min sa ajung la scoala, si drumul pana la scoala cam atat facea 10 min, aveam prima ora si cu o profesoara care nu accepta sa intarzii la ora ei, ori vii la timp ori nu mai vii, cam asa era dansa. Si am zis fie ceo fi, si am plecat pe ploaie, fara umbrella. Am ajuns la scoala si uit ca mam machiat si ca as putea arata urat, ma duc direct in clasa. Ma asez in banca si zic: mama ce ploua afara, iar colegii “ da vedem si noi” si incep sa rada si nu stiam de ce.. Si intrun final o colega draguta imi da o oglinda razand in hohote si cand ma uit in ea sa mor, aratam groaznic, eram ca o curca plouata, exact asa, rimelul era scurs pe fata mea, tusul era manjit pe la ochii mei, am zis ca intru in pamant de rusine. Am plecat val vartej din clasa si mam dus la toaleta sa ma spal pe fata, la ora aia nu am mai intrat, am luat si absenta aia e, dar ce mai, ma facusem de tot rahatul, si de atunci nici ca m-am mai machiat vreodata la scoala, NEVER! Nu mi-a mai trebuit.. Daca mi-a trebuit machiaj la scoala, machiaj mi-a dat Dumnezeu:))

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC: miha.ela
    cont: mihaela.mihordea at gmail(.) com
    FB: mihaela pojogu

    De la 16 ani am avut grija de fratele meu, mama decedase si l-am luat in dormitorul meu ca sa nu ii simta lipsa la cei 3 anisori, iti dai seama ca de atunci au inceput si pictarile peretilor ..cu cosmeticele mele. Tocmai ce imi comandasem de la oriflame si avon de la niste colege din liceu cu banutii pe care i-am strans din vanzarea borsului de casa. Am ramas masca de cat era de manjit si pe fata si gura, deh ma vedea pe mine.. si cu toate ca am incercat sa le tin departe de el, tot le-a gasit si s-a jucat cum a stiut el mai bine. Pe moment eram furioasa ca banii s-au ca dus pe apa sambetei dar zambetul lui m-a topit zicandu-mi ca mi-a facut un "tabou". L-am luat in brate si am ras amandoi in hohote, m-a manjit si pe fata cu manutele lui murdare.
    Dupa, am incercat sa ii explic ca nu are voie, ca ma lasa fara ele si eu o sa fiu trista si mai bine deseneaza pe caietel si eu ii voi lua un nou set de creioane colorate.

    RăspundețiȘtergere