Notd-You belong to me

Unghiutele mele au aratat asa saptamana trecuta. Nu am avut timp sa va arat atunci, dar ma revansez acum:). Inca o oja vesela de la Essence. Nuanta You belong to me. Asta a fost prima oja de la ei care mi s-a parut un pic mai tricky de aplicat. La primul strat a lasat niste dungi inestetice si n-a acoperit deloc egal unghia. Asa ca am aplicat si al doilea strat. Much better. Pana la urma nu pot sa ma plang avand in vedere ca la majoritatea ojelor trebuie sa aplici macar doua straturi. Thing is:pana acum celelalte oje Essence au fost opace dintr-un singur strat. Oja s-a uscat repede si a aratat ok vreo 3 zile desi am stresat unghiutele la greu, asa cum fac de obicei.

Nuanta e foarte simpatica, imi aminteste de bombonelele alea acide pe care la mancam in copilarie. Pastelata dar tot vesela si traznita. Nu e bleu, nu e mint green, n-as stii sa va spun exact ce e, dar arata interesant si atrage atentia pentru ca lumea m-a intrebat ce am folosit mai des decat pateam alte dati.




Have a great weekend!!Sper sa am si eu parte de ceva relaxare chit ca e ultimul weekend dinaintea "marii mutari". Macar plec cu picea la relativ mai mult aer ca aici si sper sa prind si eu niste minutele de zacut!!:))

Share:

9 comentarii