luni, 1 august 2011

Back in action!!:D

Da, da, am revenit pe plaiuri civilizate si dotate cu Internet!!Dramtizez, stiu, dar e blogul meu asa ca faceti-mi pe plac!!:P

Problem is ca incaaa mai am de asezat chestii in casuta noua (ah tot chirie...Doamne vreau si eu CASUTAAAAA MEAAA!!) si zilnic am activitati neglamourous cat sa imi ajunga. Am avut o saptamana jumatate ca scoase din filmele de groaza combinate cu filme cu prosti. Dar incerc sa ma intorc si la blogulet. Mi-e dor de el sincer. Plus ca e o motivatie sa nu ma "lenevesc" self wise!!:))

Pana la noi postari, care sper sa vina cat de curand nu uitati sa va inscrieti la concurs!!Mai e puuutin pana se termina. Hai ca puteti!!Eu zic ca premiul e tare simpatic!:)

Mangaieri cu maini uscate de detergent, a voastra Deena:)

Un comentariu:

  1. :)) that was so funny.eu una astept cu nerabdare postarile de tipul "weekendul asta":D

    RăspundețiȘtergere