miercuri, 31 august 2011

Ce mi-a placut in luna august


N-am mai facut o postare cu preferatele luni de ahahahahah timp. Dar uite luna asta asa mi-a tunat ca ar fi bine sa execut lista de favorite, nu de alta dar chiar am ceva chestiute mai noi si tare placute si mai vechi redescoperite.

Reviews detaliate la ce mi se pare mai interesant, soon to come!Pinky promise!!Daca totusi vreti neaparat sa scriu despre unul din produsele astea, just ask si o sa am grija de cererea voastra.



-Samponul si balsamul de la Kallos m-au lasat cu gura cascata!Da, citisem review-uri pozitive, da, eram incantata de mastile lor, dar sincer nu ma asteptam sa fie CHIAR atat de bune! Ingredientele va dati seama ca nu sunt o minune a naturaletii, la kilul de sampon si jumatea' de balsam, la preturi absolut de ras cred si eu ca nu ne asteptam sa fie bio, nu??Important e ca Doamne ce-si mai fac treaba!!!
-Am amenintat ca imi cumpar demachiantul Byphasse and I did!!Nu regret deloc!!Love it!!

(Al meu sot m-a intrebat luna asta daca imi deschid salon. Probabil a fost bagat in ceata de 3 produse noi toate oversized si cu pompita in mica noastra baie cu o chiuveta de marimea unui bol de cereale:)))



-Vaselina o am de ceva vreme si o folosesc...de obicei cand ma apuca disperarea. Namely now. Talpile mele sunt ca ale strabunica-mii cand mergea la camp desculta zile in sir (banuiesc...). Nu stiu de ce si cum dar sunt predispusa la asta orice incaltaminte as purta, oricat as hidrata (ceea ce cam uit lately). Si cum nu vreau sa simt ca am smirghel pe talpi imi trag cate un strat de vaselina si deja situatia e mai ok!!

-Pentru lotiunile Yves Rocher din gama bio am un review facut mai acum vreun an parca. Pentru aceasta cu vanilie am avut doua "mini sticlute" pe care le-am "baut" iute. Acum full size-ul imi incanta nasul adorator de orice cu miros de vanilie. N-aveam dubii ca o sa imi placa avand in vedere ca e vanilata:))

-Rumeur 2 Rose de la Lanvin e unul din mirosurile mele favorite de vara. Mai aveam ceva din el si luna asta l-am stors pana la ultima picatura. Fata mea a reusit sa puna mana pe el si sa faca ceva cu capacul. Nu stiu ce....dar de inghitit nu l-a inghitit, sunt sigura!!

-Desi mai am si alte parfumarii varatice nu stiu ce m-a apucat si mi-am amintit de Naturelle de la Yves Rocher. Seamana al naibii cu Light Blue, ceea ce nu stiu daca e de bine. Am iubit Light Blue, dar ma enerva ca jumatate din populatia feminina mirosea a el. N-aveai nici o sansa sa ti-l faci signature scent:)) Naturelle seamana asa cum spuneam, dar isi pierde rapid intensitatea.E bun de scos copilul afara:))



- Am gasit crackle de la Trendy. Si l-am testat zdravan:) E mult mai fain decat cel Flormar in opinia mea. Sau ma rog, asta auriu e mai fain decat cel negru Flormar pe care il detin. E la jumatate de pret fata de Flormar. Aveau destul de multe nuante.:D

-Cele doua nuante de la Trendy le-am luat "pentru toamna" si am sfarsit prin a imi face unghiile cu ele luna asta cam jumatate din timp:)) Probabil in septembrie o sa port neons. I am weird like that.

-Top coat-ul matifiant l-am primit spre sfarsitul lunii, dar n-are a face!!Merita loc de cinste intre favorite. Matifiez tot ce prind!!:))



Makeup wise am fost cam lenesa dar produsele pe care le vedeti aici le-am folosit din greu!! Dupa cum vedeti pe unele din ele, sunt foarte iubite:))

-Bronzerul Essence Sun Club pentru blonde imi place tare mult. Tot ce trebuie ca sa arat nemoarta!!:))Si uneori trisez si il folosesc si pe post de crease colour!:D

-Pudra iluminatoare (asa ii spune???) de la Elf in nuanta Sun Kissed e obsesia vietii mele. Rar trece vreo zi sa nu o am pusa pe undeva pe moaca personala. Clar o sa imi cumpar inca una si probabil o sa cedez si o sa iau si Luminance pentru iarna:D. Again, folosesc acest produs si ca fard!!Arata superb pe pometi, pe pleoape, pe buze sub un gloss transparent!

-Burning Ambition Mineralized Duo de la Mac. Il am de anul trecut cand o prietena draguta mi-a adus goodies. Atunci eram in prag de nascut, m-am entuziasmat, v-am spus ca va arata...si n-am mai facut-o. Luna asta l-am redescoperit datorita machiajului Keira inspired si l-am pus la treaba cum se cade!!E MINUNAT!!!

-Miss Sporty Mono, nuanta Guess Who? Ma distreaza ca atunci cand ii spun numele incep sa fredonez piese de-ale lui Guess who:))E highlighter-ul meu favorit, gaura din el indica asta. O vreme l-am dat uitarii si l-am inselat cu alte bejuri, dar I'm back to love it till it dies:))



-Pe buze am purtat aproape non stop nuanta Goddess de la Elf. Va amintiti de gloss-ul asta, da??L-am condamnat la folosire si l-am ratacit dupa vreo saptamana jumate. Acum l-am gasit si declar cu mandrie ca nu cred sa mai duca viata lunga. Ii mai dau maaaaxim doua saptamani.

-My go to lip combo cand am avut mai mult de 15 secunde sa pun ceva pe bot, a fost rujul Supershine 503 de la Flormar si Gleam Rouge 06 de la Farmasi. A match made in heaven. Coraly lips :X:X

-Cutiuta aia minunata e un balsam de buze Forever friend primit de la o prietena. Nu stiu de unde si cum l-a luat, stiu doar ca il tin pe aproape cat sunt in casa iar seara imi pun un strat zdravan pe buze.

That's it for now ladies! Voi ce ati purtat cu drag luna asta??

Kisses from Deena

5 comentarii:

  1. cum e demachiantul? la mine, il vad prin real parca...stiu ca au si un fel de lotiune tonica sau ceva de genu'...aia am incercat-o la o prietena acasa si era chiar ok..de asta sunt curioasa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu Gleam Rouge 06! http://septembriejoi.mug.ro/2011/08/31/pe-ce-am-mai-dat-banii-in-august/

    RăspundețiȘtergere
  3. tre' sa-mi iau si eu neaparat vaselina c-am niste calcaie de toata jena

    RăspundețiȘtergere
  4. Deedee, demachiantul e chiar super, urmeaza sa ii fac review cat de curand. In Real il gasesti. Am si lotiunea tonica, dar eu sunt cam lenesa la folositul ei asa ca nu stiu sa iti spun cum e:))Nu am observat ceva nici de bine nici de rau

    Sadie, I loooooooooove that colour!1Ce nu imi prea place e ca e foarte lipicios rujul asta lichid.

    Ia-ti ia-ti ca merge treaba!!Daca le "repara" pe ale mele, poate repara orice:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine ma enerveaza putin ca il folosesc simplu, faza ruj dedesubt si nu are aceeasi culoare ca in tub, desi cand am incercat testerul pe mana la magazin era super-pigmentat.

    RăspundețiȘtergere