Crazy about!!

Am pus pitica la nani de ceva vreme. La fel si una bucata hub in prag de raceala doftoricit cu de toate cele ca sa nu ii dea si copilului. Am adunat nebunia din casa, bucatile de biscuiti zdrobite prin bucatarie...Ma pregatesc de dus si nani daaaaaaaaaaaaaaaar.Trebuia sa va spun si arat si voua. De vreo 5 zile salivez la o pereche de incaltari pe Asos.

E de-a dreptul dubios pentru ca eu nu prea sunt o tipa fashionable, nu prea imi iau haine decat cand chiar nu se mai poate, nu ma stresez cu imbracamintea, iar incaltamintea o admir la altii ca la marimea mea rar gasesc ceva frumos. Eh nu!!Pe minunile astea mi s-a pus pata raaaau. Am poza lor salvata in folder de cinste, link-ul lor in Bookmarks si de cateva ori pe zi suspin...





Ce mi-o fi venit??Cred ca e de ka blogurile de fashion pe care le citesc in ultima vreme. M-au facut sa vreau sa arat si eu mai put together, mi-au bagat idei traznite in cap, m-au facut sa VREAU SI EU. More on those blogs later next week.

Dubiile mele sunt: frate, eu abia reusesc sa nimeresc marimea proband, daramite asa pe neve. Port un 35 spre 36 care variaza al naibii in functie de calapod. Sa zicem ca iau 36 ca nah, e ghetuta, pui un dres ceva, aia e. Dar daca au un 36 al naibii de mic??Si daca ma strang??:( Dar culoarea??Sa fie negre sau tan??Si mai aleeees, eu umblatoarea zilnic pe flats si rar mai mult de 3 ore pe tocuri, as putea purta minunatiile astea on a daily basis impingand caruciorul si facand piata??Fara sa imi sangereze al naibii de sensibilele si pretentioasele urate labe ale picioarelor??Si nu mi-as frange gatul??

Adevarul e ca mi-am propus sa ajung in ceva vreme sa zburd pe tocuri ca toate fetele alea pe care le admir pentru kilometrul de inaltime adaugata. La cat sunt de micuta n-ar strica un 12 cm in plus:P

Avand in vedere ca momentan chiar nu am buget de pantofi oricum intrebarile astea sunt inutile:))But a girl can dream right??O sa salivez la ei fie pana ii baga la reduceri si am eu bani (ceea ce se prea poate sa nu se intample), fie pana dispar de pe site. Atunci o sa plang o zi si o noapte si o sa ma zvarcolesc in somn si aia e...

Aaaa da si fara misto, i-am si visat in multiple outfituri in ultimele nopti. Atat de grava e situatia!!

Acum sa nu va puna ceasul rau sa cumparati voi toate marimile 36 ca o sa va prind si o sa va fac chestii oribile!! Sau daca luati un 36 trimite-ti-l sa il probez si eu si sa fac o poza:P Promit sa ii primiti inapoi:))

Oh well, noapte buna si voua:P

P.S:Asta nu e o postare wishing for, e un fel de rant disperat!!:))

Share:

5 comentarii

  1. Acum ce ste rau in ati dori ceva ?:D Eu de exemplu am o wishlist, foarte clara, si incerc sa nu ma abat de la ea, in plus am si o pusculita unde se aduna destul de multi bani pe la sf anului.Plus ca am zis ca make-up nu mia cumpar decat cand se termina alea vechi, asa ce mai dureaza.
    Poate gasesti un model asemanator al un pret rezonabil la iarna, si atunci zic eu, merita investitia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pretty :D eu le-as luat pe negru :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Din experienta mea sunt ok marimile la asos, eu port 38 la sandale si cam 39 la ghete/cizme. Tot ce am luat 38 mi-a venit bine, pana si ghetutele. Am o prietena care isi tot lua incaltari si intai ajungeau la mine asa ca probam tot, nu s-a intamplat sa nu se potriveasca.
    Doar cu niste balerini am avut problema, asta insa pentru ca erau ingusti si ascutiti si eu avand piciorul lat nu se ducea pana unde trebuie, stateam cu degetele mult afara si ma strangeau rau cand paseam.
    Am o alta prietena care poarta 35 si neexistand decat rar isi lua de pe asos numai 36. Stramti nu i-au fost niciodata, larguti da. Are piciorul foarte ingust, osatura mica, asa ca unele botine ii stateau cam largi sus la glezna.
    Daca nu ai piciorul foarte lat (desi nici asa nu cred), imposibil sa te stranga 36. Zic si eu....:)
    Si in locul tau as lua maro/caramel sau ce culoare e aia. Destul negru am avut cand eram mai mici si luam asa sa mearga la orice sau sa nu ii murdarim mai repede. Eu nu-s cu wedges, sigur as calca stramb asa cum fac cu tot ce are platforma. O suna ciudat dar am mai multa stabilitate pe toc cui decat pe o platforma.
    Poate acum in toamna apar prin oras modele de genul, si mai ieftine.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut ceva asemanator la H&M in Budapesta (habar n-am daca au fost sau sunt si aici), dar parca erau decupate in fata. Stiu ca si mie mi-au placut, dar nu le-am luat. :(

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. draga mea ,iti multumesc mult de tot pentru toate comentariile tale , apreciez mult! te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere