miercuri, 17 august 2011

Just a tip Thursday


Saptamana trecuta nu am avut timp (sau chef...) sa fac postarea asta. Imi spal pacatele si vin cu un "sfat" pentru cele care nu au prea mult timp la dispozitie si celor care nu pot sa isi puna ambele maini in "pauza" pentru prea multa vreme. Derutate??Good, asta incercam!!

So fetelor, astazi va dau ponturile mele pentru facut manichiura. Nu, nu o manichiura din aia super duper ca la salon. O manichiura okish care sa va faca sa aratati ca va pasa, ca sunteti fete ingrijite si ca nu mergeti la sapa chiar zilnic. O manichiura fara urme de "nu s-a uscat si am luat-o pe pitica in brate", "nu s-a uscat si trebuia sa impaturesc haine", nu s-a uscat si...u name it!!

Asadar si prin urmare, am descoperit metoda asta suferind ca nu gaseam niciodata 20-30 de minute sa stau cu dejtele in sus. What to do??Am oja pentru ceva vreme si n-o folosesc??Asta nu e budget wise:P

Pasul 1. Indepartati cuticulele neprietenoase. Nu va pot da mari sfaturi aici pentru ca le-ati vazut pe ale mele in ce hal sunt. Faza e ca NU VREAU sa le mai tai. Le imping cu betisoare de portocal dupa ce dau cu cuticle remover de la Kallos. Problema la mine e ca ma dau cu crema de maini rar in ultima vreme, stau mult cu mainile in apa si detergenti, uit sa hidratez in fiecare seara cu ulei de cuticule. In schimb, daca voi respectati toate regulile ar trebui sa fiti cuticle free in no time!

Pasul 2. Acum vine partea frumoasa. Aveti 1 minut la dispozitie si stiti ca peste minutul asta va folositi mainile?? Pictati o unghie. U heard me right. Una. Si nu o implicati in actiunile ulterioare. Dupa ce asta e uscata, fie ca e peste 5 minute (in care voi n-ati stat ci ati prestat diverse activitati), fie ca e peste 30 de minute cand mai prindeti timp de respiro, mai pictati una. Sau doua...U decide cate degete puteti tine in sus si sa va vedeti de munci.:) Repetati actiunea pana aveti toate unghiutele pictate. Un strat, doua, cat aveti voi nevoie. Base coat, top coat, whatever works for u.

Daca stiti ca urmeaza actiuni pentru care aveti nevoie doar de o mana (I sure hope u are not thinking kinky thoughts on my blog here...) puteti sa pictati gherutele de la o mana deodata. Ideea e caaaaa in felul asta reduceti drastic posibilitatea de a va buli manichiura la 5 minute dupa ce ati prestat-o.

There. Suna ciudat??Probabil e. Stiu ce o sa spuneti, ca asta functioneaza doar daca stai in casa pana termini operatiunea. Not really, depinde cat de shy sunteti. I've been known to walk to the supermarket cu o mana beautificata si una nu! Fireste ca am primit ceva uitaturi de "she's sissy". So whaaaaaat???

Aaaa da si inca doua metode folosite de mine pentru a accelera procesul de uscare al gherutelor: uscatorul de par (preferabil dat pe treapta de temperatura mica) si good old tap water(cand unghiile sunt aproape uscate bagati-le cu incredere sub un jet de apa si o sa fie ok:P). Desigur ca exista "minuni la tub" pentru uscarea rapida a unghiilor. Nu detin nici un astfel de produs dar am in plan sa achizitionez curand:) Will let u know.

Manichiura mea de weekend-ul trecut. I liked it. E Rimmel Misty Jade cu Essence Ultimate Pink pe inelare.



I'm off to paint my nail:P

6 comentarii:

  1. interesant.asa o sa fac de acuum,caci mereu imi stric cate o unghie , doua...X(

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) asa fac de cand ma stiu si tot reusesc cumva sa-mi "aranjez" cate o unghie... e mission impossible I tell you! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce culori dragute :D Am patit si eu sa ies din casa si la o mana sa am facuta manichiura faina, cu modele, iar la cealalta nimic :)) Si ce daca se uitau unii ciudat? I don't really care ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Good to know! Manichiura asta o aveai cand ne-am vazut! Ce dragut! Imi pare nespus de bine ca ne-am vazut. Mai repatm figura cand mai vin prin Sibiu. Cumii spuneam si guanitzei,sigur anul asta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult culoarea minty..it's on my "nail polish colours I'm only gonna use once, but I MUST have it" :))

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca e cel mai super "tip" pe care l-am citit in ultima vreme!!!

    RăspundețiȘtergere