vineri, 12 august 2011

Keira Knightley inspired makeup



So, Choco a afisat pozele participantelor la concursul dublu organizat de ea si Ami. Muuulte machiaje frumoase. Am trimis si eu doua, sa vedem ce sanse am cu atatea competitoare de seama:)

Machiajul Keira Knightley inspired m-a uns la inima. Sunt modesta, stiu, dar nu cred sa imi fi iesit vreodata un smokey brown, bronze whateva asa frumos. Stiu ca nuy e spot ooon Keira, pentru ca ea are si ceva mai luminos pe pleoapa, dar eu zic ca l-am adaptat frumos. Nu ma laud eu prea des, dar mi se pare ca imi scoate ochii(cu furculita=))) in evidenta si le da nuante despre care habar nu aveam. Purrty. Cred ca va deveni my go to makeup look.

Acum sa va mai spun o faza. Cu mana pe inima va spun ca mereu am zis ca poti face machiaje frumoase cam cu orice farduri si ca important e sa stii cum sa aplici. Well yeah, numai ca tocmai m-am autoconvins ca diferenta dintre fardurile mai bune si alea mai putin bune poate exista. Si nu doar la pret. Remember ca am primit la un moment dat niste fardulete MAC de la o super fata? Si eu ca o ingrata nu am povestit despre ele la momentul ala. Sincer eram asa incantata ca mi-a fost si teama sa le folosesc prea mult. Stupid, stiu!!Never happens to you?? Asa ca le-am folosit cu zgarcenie, in combinatie cu alte chestii. WRONG!!Machiajul asta l-am facut exclusiv cu MAC (in afara de highlight care e un bejuliu random de la Miss sporty). Si am vazut diferenta. Se aplica vis, se blenduie vis, se vede culoarea cum trebuie. Am incercat sa fac smokey brown cu paletici diverse si n-am ajuns vreodata la asa rezultat. O sa revin cu o postare dedicata chestiutelor pe care le detin, pentru ca am fost chiar fraiera sa nu profit din plin de ele. Only problem is, now I want more!!:))Tipic mie, nu???

Rant over!!Sa nu credeti ca asta ma face snoaba sau ca n-o sa folosesc cu drag toate multele si coloratele farduri pe care le detin. Nooo!!Era doar o constatare ca da, higher prices sometimes do mean higher quality! Si sincer ma gandeam ca daca mi-as fi luat doar staples higher end sigur ajungeam la aceeasi suma data pe cele 235643265423623 nebunii low end. There!!

Aren't I pretty??:P Si mi se pare ca aduc un pic cu Keira (I wish!! Mor dupa lookul ei androgin si fragil...)Scuzati zgaiba din frunte. Nu m-am putut abtine sa nu scormonesc unica bubita iesita in ages!! Turned it in a big boo-boo







7 comentarii:

  1. ce dragut, ce culoare e fardul ?? mi se pare divin..si tu esti o frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place foarte mult, iti sta bine cu combinatia asta de culori, fardul e adorabil!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Seamna si nu prea. :)
    Trebuia sa faci un smokey din cate vad eu in poza de inspiratie, adica mult mai intens decat ti-a iesit tie. Sau... Asta e varianta mai light a machiajului din care te-ai inspirat si atunci e foarte ok.

    RăspundețiȘtergere
  4. In poza de inspiratie e mai negricios machiajul. Nu prea seamana. Cum zice Trabook, tu ai facut varianta de zi a machiajului.
    Oricum .. iti sta bine cu el si e un machiaj frumos. ;)

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. iti sta super bine:)
    Chiar azi vorbeam cu o fata si se mira cum am putut eu sa dau 40 de lei pe o eyeshadow base, desi eu sunt foarte zgarcita cand e vorba de bani. Degeaba incercam eu sa ii explic ca pana si duorile de la Elf rezista pe ochi cu eyeshadow base si 7, 8 ore ca ea o tinea pe a ei, ca e prea mult

    RăspundețiȘtergere
  6. iti sta super bine:)
    Chiar azi vorbeam cu o fata si se mira cum am putut eu sa dau 40 de lei pe o eyeshadow base, desi eu sunt foarte zgarcita cand e vorba de bani. Degeaba incercam eu sa ii explic ca pana si duorile de la Elf rezista pe ochi cu eyeshadow base si 7, 8 ore ca ea o tinea pe a ei, ca e prea mult.

    RăspundețiȘtergere