miercuri, 31 august 2011

MAC Angel lipstick dupe??:D


Rujul Angel de la MAC a capatat ultra notorietate dupa ce a fost laudat in repetate randuri de Kim Kardashian care jura pe el pentru majoritatea look-urilor ei. Bineinteles ca lumea a luat-o razna si rujul ala a devenit must have pe lista oricarei beauty freak. Ce are special??Mnnnnothin' really, dar e un roz deschis, cu ceva tenta albicioasa daca il aplici fara zgarcenie (spun astea dupa vizionarea multor swatchuri) care sincer nu stiu pe cate fete ar arata ok. Si cu toate astea mai oftam din cand in cand la poze cu Kim. I always love her makeup. Nu ma omor dupa ea, habar nu am ce face, cu cine, cand si de ce, dar nu cred ca a fost vreun machiaj de al ei care sa nu imi placa. Her makeup artist is doing a great job!!







Cum sansele sa pun mana pe Angel nu erau prea mari am tot cautaaat ceva asemanator. Mi-am luat un ruj no-name care semana dar pus pe buze era aproape alb si aratam ca moarta si impaiata. Plus ca putea oribil a parfum asa ca a ajuns la cos in doi timpi si trei miscari.

Si apoi kabuuuum blog sale-ul Iguanitzei. Rujul P2, Place de la Concorde!Ma uit la swatchuri pe net si intru in sevraj. Al meu eeee!! Yup people, eu zic ca seamana al naibii de bine. Va pun pozici de pe net si poze facute de mine. Ehhh??Ce spuneti???

Mac Angel


Place de la Concorde









Slapped on my lips



Estompat










Nu e un ruj atat de usor de purtat, mai ales daca esti ghostly pale ca mine. Trebuie clar sa ai grija sa iti accentuezi trasaturile si sa nu pari stearsa. Nu cred ca look-ul de "am stat trei zile in apa" e in. Oricum am gasit cateva combinatii in care arata chiar foarte misto!

Sa va spun despre P2-Place de la Concorde. In primul rand, partea trista o stiti deja. Daca aveti prieteni prin Germania, ii trimiteti in Douglas sa vi-l aduca. Daca nu, cam greu.

E foarte cremos si efectiv am senzatia ca ma dau cu balsam de buze. E opac, acopera foarte bine, dar fiind o nuanta mult mai deschisa decat buzele mele trebuie sa am ceva grija cum il aplic ca sa nu faca dunguta inestetica la interiorul buzei. Rezistenta va spun clar ca nu e super ok. Tine cam 1 ora fara vorbit si mancat. Si nu e ca la inceput, se sterge din intensitate si e foarte probabil sa va treziti cu niste urme dubioase cand ajungeti la oglinda. Cu toate astea mie tot imi place.
Nu miroase a nimic. Jur. Mi-am varat nasul zdravan in el. NIMIC!!

Imi place ambalajul, I have a thing for silver packaging, desi e evident ca il umplu de amprente si nu mai e asa dragut:))Aaaa si recunosc deschis ca am picat in fund dupa nume. I love all things french:)) Cert e ca daca sunteti in cautare de dupe Angel asta zic eu ca e ce va trebuie. Micile minusuri le trecem cu vederea.

Mie imi place sa il port ceva mai "sters" ca ultimele poze. Parca nu ma face sa arat asa fantomatica. Inca experimentez cu el, but it's a keeper!!

6 comentarii:

  1. Vreau si eu ruj P2! Sper ca next time in Germania sa ma aprovizionez cu asa ceva.Nuanta asta de ruj arata bine in general pe tipele brunete sau bronzate.Eu am un ruj similar MAC,nu Angel,alta nuanta si uneori chiar nu imi sta bine,daca nu imi dau cu bronzer mai constiincios.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mai mult nuanta Angel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm arata bine :D Am vazut nuante asemanatoare la Flormar, daca nu ma insel, imi swatchuise tipa de acolo cateva pe mana si parca am vazut si genul asta de nuanta :D Sa il folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar e foarte frumoasa culoarea, dar trebuie si machiajul sa fie "in ton" si cu siguranta ai sa mai gasesti nuante foarte asemanatoare si la alte firme. Eu nu investesc prea mult in rujuri fiindca le mananc repede, oricat ar fi ele de rezistente :)
    Daca ai acces la stand Farmasi te poti uita la gama True color si s-ar putea sa gasesti ce iti convine. Nu mai stiu numerele corespunzatoare rujurilor nude, stiu doar ca eu am nuanta 29 si ma impac foarte bine cu ea (sunt bruneta).
    Am facut acum ceva timp un review la rujul respectiv, poate te ajuta: http://deamyworld.blogspot.com/2011/04/true-color-lipstick-by-farmasi.html
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place totusi mai mult nuanta de la angel. P2-ul arata parca prea deschis :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am auzit ca rujul Classy de la Elf ar mai fi un dupe ff bun!:)

    RăspundețiȘtergere