NOTD-Lemon fizz



De ieri s-a bulit vremea iar. Great!!Just great!!Eu am decis ca in semn de protest sa imi trag o manichiura (si pedichiura) summery ca naiba!!So I did.

Manichiura consta in doua oje no name (ma rog, au nume ca sunt Delia somethin something si Orkide)in culori turbatele. Galbenul imi place la nebunie dar imi cam pateaza unghiile, chit ca pun baza. Si bineinteles ca trebuia sa le pun si niste glitter ca daca nu ar fi fost trist!!Le-am pozat in toate felurile doar doar o semana cu realitatea. Va prindeti voi... Cuticulele sunt inca in rehab. Refuz sa le tai dar se pare ca cuticle remover o data la secol si maini in detergenti nu prea fac cuticule frumoase.:(





Si in final daca vreti sa va oripilati va arat si pedichiura, Golden Rose verde. God, am ajuns ziua sa imi pun picioarele pe net!!U feet freaks out there, hope u enjoy!!Am facut niste fetis weirdos fericti!! (Note: Labele picioarelor mi se par ciudate. I know...I have a thing. Mi se pare ca am degete naspa la picioare, in special degetele mici care sunt borcanate si umflate. Al meu hub zice ca dupa ce ca picioarele sunt urate femeile le mai "decoreaza" si cu unghii colorate!!:))=)) E ciudat pentru mine sa port altceva decat rosu sau roz turbat pe unghiile de la picioare, dar am zis ca hey, de ce nu??? Out with the feet ramble...!!)



Yours truly, feet exposing Deena!

Share:

2 comentarii

  1. Imi place manichiura :X E interesanta ideea. Si nu ai picioare urate :P

    RăspundețiȘtergere
  2. auzi?... dar vedetele lu peste prajit cu guse si silicoane pana la cer au labele picioarelor perfecte?
    nici ale mele nu sunt foarte grozave dar imi place sa-mi colorez degetele si cui nu-i convine sa mearga cu ochii pe cer nu pe asflat :)))))))
    mie-mi plac culorile alese de tine :)

    RăspundețiȘtergere