Sparitual Swatchfest

Beauty Addict, impreuna cu Zenit ne ofera o super ocazie, noua pasionatelor de culori ametitoare pe gherute!

12 bloggerite norocoase au sansa de a testa produse Sparitual in cadrul swatchfestului la care suntem invitate.

I sure love some nailpolish, colectia mea maricica sta marturie. Mi-a fost greu sa aleg doar cateva nuante care imi plac de pe site-ul celor de la Zenit. Eu m-am oprit la acestea 3.

Delight



Chill



Epicurrean



Dupa cum vedeti tot culorile de vara ma atrag, dar si ultima nuanta mi-a luat ochii. Perfecta pentru toamna-iarna.

Faptul ca sunt oje vegane mi se pare foarte interesant. As vrea sa vad cat de diferit de comporta pe unghiute o astfel de oja. Lipsa de chimicale..great stuff!!Now mommies can paint their nails while being pregnant without the added guilt and stress!!:)

Share:

0 comentarii